language

Intézmények:

Trinity International Communications Kft. highlight_off

Akták:

Vizes VB 2017 highlight_off

Vizes VB 2017

Vizes VB 2017

2017 tavaszán készített anyagunk szerint már biztosan elérte a 90 milliárd forintot a FINA 2017 vízes világbajnokság budapesti megrendezésének költsége. A beruházások kezdeti (14, 38, majd 50 milliárdos) költségbecsléseinek biztosan sokszorosába fog kerülni a sportesemény. A tisztánlátást nehezíti, hogy a kormány tucatnyi jogszabályba dugta el ugyanis a kormány a finanszírozás különböző tételeit, arról nem készült átlátható kimutatás. A kormány azzal érvel, hogy ezek jelentős részben olyan beruházások, amelyekre a vb-től függetlenül is szükség van.

 

A 2021-ről 2017-re előrehozott rendezésre hivatkozva a "Dagály-törvény" lehetőséget ad minden kapcsolódó közbeszerzés meghívásos alapon történő lefolytatására. A tenderek eredménye azt mutatja, sok esetben a kormányzattal jó viszonyt ápoló, az utóbbi években közbeszerzéseket halmozó cégek nyerték el a kivitelezés jogát.

 

Kattints tovább az összegekért!

 

Támogass minket rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!


 

 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Két éve csúcson volt, most teljessé vált a NER-csillag bukása

Eladta a két éve még állami milliárdokkal kitömött ügynökségeit Kuna Tibor. A vállalkozó két miniszterrel is jóban volt, most nyomoznak ellene.

El sem számoltak az előzővel, máris beleugrottunk egy újabb vizes világbajnokságba

Emlékeznek arra, amikor kiálltak a budapesti, 2017-es vizes világbajnokság szervezői és fillérre lebontva, szerződéseket megmutatva részletesen beszámoltak arról, mire mennyit költöttek?

Országimázs helyett a kormánymédia épült a vizes vb reklám-milliárdjaiból

Tavaly április óta próbáltuk megtudni, hogy mi lett azzal a pénzzel, amit elvileg a tavalyi budapesti vizes világbajnokság külföldi reklámjaira kellett volna költeni. Hosszas nyomozás után kiderítettük, hogy lényegében egyáltalán nem hirdették az eseményt külföldön.

Vizes vb után: cél a kormánypropaganda

Azt követően, hogy lapunk megírta, egy mindössze 60 másodperces kisfilmet forgatnak a vizes világbajnokság utókommunikációjára szánt 230 millió forintból, a szervezők korrigáltak: mégsem csak egy egyperces alkotás készül. A pontosítás furcsa módon azonban nem lapunkhoz futott be, hanem a 444-hez. A portált a vizes vb szervezői arról tájékoztatták, hogy a Magyar Nemzet állításával szemben kilenc film készül, amelyek közül hat 60 másodperces lesz, de összeállítanak egy-egy 30, 20 és 10 perces anyagot is.

Majdnem annyiba került a vizes vb reklámfilmje, mint a Titanic

Mindössze 60 másodperces lesz a vizes világbajnokság papíron 230 millió forintból készülő utókommunikációs filmje. Lapunk múlt héten számolt be róla, hogy négy nappal a vb vége előtt írtak ki közbeszerzést a témában, amit azóta – a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (NKOH) keresztül – gyorsan le is zavartak. A megbízást a három kormányközeli indulóból (az NKOH tenderein csak a korábban kiválasztott cégek vehetnek részt) az a konzorcium húzta be, amelynek a vizes vb-n eddig is milliárdokat kereső Kuna Tibor két cége, a Trinity International Communications Kft. és a Young and Partners Kft. is a tagja.

Idétlen app és elcsúfított méregdrága panoráma az úszóvébén

Tudta-e Ön, hogy 25 millióért mérték fel a FINA úszó-vb mobiltelefonos appigényét? A Bp 2017 Világbajnokság Kft. időben ébredt, és már tavaly szerződtetett egy főleg kémiai kutatás-fejlesztéssel foglalkozó céget, hogy mérje fel az úszó-világbajnokság mobilapplikációs igényeit. A CheBio Kft. 24,5 millió forintos ajánlattal nyerte meg a feladatot.

Nagy a titokzatoskodás a vizes vébé körül

Szinte semmit sem árulnak el a vizes vébé szervezői arról, hogyan folytatják az esemény nemzetközi reklámkampányát. Magyarországon a közterületeken - amelyeket elárasztottak a kormány kék plakátjai - alig látni az eseményt hirdető plakátot.

Ma újabb 3,6 milliárddal drágult a vizes vb

Félmilliárddal többe kerül a Margitsziget csatornázása, Kuna Tibor cégei 3 milliárdért reklámozzák a sporteseményt, a Készenléti Rendőrség pedig tűzszerész robotokat vett. Az összköltség ezzel átlépte a 100 milliárd forintot.

6,35 milliárd forintért reklámozza az állam a monopolhelyzetben lévő áramszolgáltatót

Az MVM Csoport reklámozására 6,35 milliárd forint jut, a vizes vb kampánya 3 milliárdba kerül, és az állampolgárok tájékoztatása is sokba kerül.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>