language

Intézmények:

HGY Invest Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

Menetrend szerint érkeznek a Szerencsejáték-milliók Patakyhoz, Tiborcz közelébe és Szijjártó testvéréhez

Bő félmilliárd forintot szórt szét az elmúlt két hónapban a Szerencsejáték Zrt. támogatásosztó cége, méghozzá zömében már jól ismert, NER-kedvenc vállalkozásoknak. Ezek évek óta visszatérően és rendszeresen megkapják a maguk sokmilliós szponzorpénzeit: a kormányfő vejéhez közeli érdekeltség éppúgy, mint Szijjártó Péter testvérének vagy éppen az Edda énekesének a cége.

Felébredt téli álmából a Szerencsejáték-cég, rögtön kiszórt 639 milliót a szokásos körnek

Az állami szerencsejáték-pénzből sok régi ismerősnek jutott: a Nobilis-család vitorláspartnerének cége 210 milliót, az ATV volt igazgatósági tagjának vállalkozása 100 milliót kapott. De jutott a pénzből az Ismerős Arcok basszusgitárosának, egy balatonkenesei jachtklubnak, horgászegyesületnek, repülős alapítványnak és két magántőkealap-érdekeltségű cégnek is.

Mesterfodrász, ősfideszes, és a Krskó-Csetényi páros cégei örülhetnek a Szerencsejáték-millióknak

Az októberben szétosztott 100 millió forintnyi közpénzadomány felének örülhetett Krskó Tibor cége, 15 milliónak pedig Csetényi Csaba vállalkozása – korábban a Krskó-Csetényi páros milliárdos médiatenderek nyert a kormányzattól. De jutott még Hajas László mesterfodrász cégének, a Mária evangéliuma rockoperára, a református szeretetszolgálatnak, és az úszóknak is.

Újra jól fut a Mészáros miatt egy időre kegyvesztetté vált vállalkozó szekere

Krskó Tibor kommunikációs ügynökségekbe fektetett pénzt, most újabb média-reklámügynökséget indított.

Az első idei nemzeti konzultációt 7,2 milliárd forintért reklámozta a kormány

Vaskos költségtérítésért, ráadásul szinte olvashatatlanná homályosított, optikai karakterfelismerő programmal nem digitalizálható dokumentumok formájában volt csak hajlandó kiadni a Miniszterelnöki Kabinetiroda, mekkora összeget és milyen cégeknél költött az adófizetők pénzéből az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” üzenetű kormányzati reklámkampányokra. Munkatársunk sziszifuszi munkával összesítette az adatokat: az áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartó kampány során összesen 7,2 milliárd forintot költöttek. A Mészáros Lőrinchez került Mediaworksnek 2 milliárd, Tombor András médiacégének 860 millió, Andy Vajna tévéjének és rádiójának összesen 510 millió, Habony Árpád lapjainak 260 millió forint jutott az első idei nemzeti konzultáció reklámbüdzséjéből, de több mint 100 millió forintot költöttek a Népszavánál és az ATV-nél is.

Krskó Tibor a filmes bizniszbe tart

Filmes céget alapított az eddig leginkább a reklámpiacon nyomuló HGY Invest Kft., amely a Rogán Antal köreibe sorolt Csetényi Csaba régi üzlettársa, Krskó Tibor érdekeltsége, de erősen kötődik a feltörekvő reklám- és médiapiaci oligarchához, Tombor Andráshoz is.

Nem pihen a kormányközeli médiaúthenger: itt a Krskó & Tombor sales house

Habony hitelezője, Rogán szomszédjának üzlettársa, és a Népszabadság utolsó vezérigazgató-helyettese indít rádiós hirdetési ügynökséget.

A kormányközeli reklámügynökségek tulajdonosai is mérhetetlen pénzt vittek haza

Nehéz a végére érni az osztalékokat hazacipelő kormányközeli üzletembereknek. A nagyhalak üzleti teljesítményét itt tekintettük végig, a kormánynak tanácsot adókat pedig itt. Most következzenek az állami és állami céges megrendelők mellett piaci ügyfeleknek legfeljebb csak elvétve dolgozó kormányközeli reklámügynökségek.

1,8 milliárd forintért szervezte ki az MTVA a reklámfelületek értékesítését

A nyertes cégben két héttel a megbízás előttig évekig tulajdonos volt Rogán szomszédja is.

5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek

Csak 2015-ben 3 milliárd forint értékű közbeszerzést nyertek a Csetényi Csabához köthető cégek.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>