Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
vagyonosodás [X]
média [X]
Találatok: [32]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Most is szerzett egyet, már majdnem 200 újságja van Mészáros Lőrincnek

A Mészáros Lőrinc érdekeltségének számító Mediaworks Hungary Zrt.-hez került a Nógrád Megyei Hírlap. Az újságot eladta a Nógrád Hírcentrum Kft., a nyomtatott napilap és az internetes portál mostantól a Mediaworks kiadásában jelenik meg – ez a rövid hírt a másik kormányközeli újság, a Magyar Idők közölte.

Mészáros Lőrincnek 192 újságja van

„Nem tudom, semmi sem elképzelhetetlen” – mondta tavaly októberben Mészáros Lőrinc, amikor arról kérdezték, lehetséges-e, hogy újságokat, tévét vesz. A felcsúti polgármester cégén keresztül mára csaknem kétszáz újságot irányít.

A Buda-Cash háza tájáról indultak a Mészáros Lőrincékhez került Opimus-részvények

Pár évvel ezelőtt még a Buda-Cash, illetve a brókerház körüli, jól körülhatárolható tulajdonosi kör birtokában volt legalább a harmada annak az Opimus-részvénycsomagnak, ami most Mészáros Lőrincnél vagy a vele összehangoltan eljáró vállalatoknál van. Háromrészes cikksorozatunk első része.

Orbán extanácsadója nagy szeletet vágott a reklámtortából

A miniszterelnök volt biztonságpolitikai főtanácsadójához került a cég, amely többek közt az állami tévé és a TV2 reklámidejét is értékesíti.

„Nemcsak Mészáros él jobban, hanem az egész ország” – A teljes interjú

Ha az embernek pénze van, bármit megvehet – nyilatkozta a felcsúti polgármester, aki egészsége megóvása védelmében nem foglalkozik azzal, hogy sokan Orbán Viktor strómanjának tartják. Mészáros Lőrinc úgy látja, nemcsak ő él jobban, de az emberek pénztárcájából is futja már üdülésre, ezért is szállt be a szállodabizniszbe. A Hír Televíziónak adott exkluzív interjúban a gázszerelőből lett milliárdos azt is elárulta, elégedett akkor lenne, ha minden közbeszerzésre beadott pályázata nyerne. A Népszabadságról egyébként jó emlékei vannak, de azt nem árulja el, hogy ő lesz-e a felfüggesztett napilap új tulajdonosa.

Senkinek sem patyolat a múltja a fideszes betlinégyesből

Néhány héten belül négy fideszes parlamenti képviselő is botrányba keveredett. Mindegyikük ügye más, ami összeköti őket, az az, hogy - a sajtóban megjelent állítások szerint legalábbis - mindben úgy jutottak milliók a politikusokhoz vagy környezetükhöz, hogy arról a közvélemény nem tudott. Politikai életújukban is sok a közös: trafikgyőzelmek az ismerősöknél, közpénzes luxusutak, és egyéb kavarások az állami, önkormányzati zsírosbödönök körül.

A kormányközeli reklámügynökségek tulajdonosai is mérhetetlen pénzt vittek haza

Nehéz a végére érni az osztalékokat hazacipelő kormányközeli üzletembereknek. A nagyhalak üzleti teljesítményét itt tekintettük végig, a kormánynak tanácsot adókat pedig itt. Most következzenek az állami és állami céges megrendelők mellett piaci ügyfeleknek legfeljebb csak elvétve dolgozó kormányközeli reklámügynökségek.

Csetényi Csaba 700 millió forint osztalékot vett ki a cégeiből

Rogán Antal Pasa-parki szomszédjának nagyon bejött tavaly a reklámbiznisz: a Network 360 Kft. és az Affiliate Network Kft. együttes árbevétele 2015-ben nettó 5,3 milliárd forint volt, egyikük megnyolcszorozta, másikuk megszázötvennyolcszorozta előző évi bevételét. A két cég együttesen 700 millió forint adózott eredményt ért el tavaly, a tulajdonos Csetényi Csaba pedig nemrégiben a teljes összeget kivette osztalékként.

Mészárosék terjeszkednek a hatvanpusztai Orbán-birtok körül: plusz félezer hektár a felcsúti gömböcnek

Szorgalmasan gyűjtögeti a földeket Mészáros Lőrinc és családja a Nárcisz kutya állomáshelyeként friss hírnevet szerzett egykori Habsburg-majorság környékén: amiről eddig úgy hírlett, hogy bérlik az államtól, jórészt elnyerték a tavaly év végi földárveréseken, összesen több mint félezer hektárt. Egy további ingatlant március 29-én ver dobra az NFA – ezt jelenleg Mészáros cége használja. Másik féltucat környékbeli föld eleve szerepelt Mészáros polgármesteri vagyonbevallásában.
Találatok: [32]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Akták

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

A Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta a volt APEH-elnök, Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó cégek - többek között az átláthatatlan tulajdonosi hátterű Közgép Zrt. - sorra nyerik a...
Belvárosi ingatlanpanama (VI.-VII. kerület)

Belvárosi ingatlanpanama (VI.-VII. kerület)

A főváros VII. kerületének önkormányzata 2003-ban és 2004-ben értékesített tisztázatlan körülmények között nyolc Belső-Erzsébetvárosban található, önkormányzati tulajdonban lévő ingatlant....
BKV-ügyek

BKV-ügyek

A „BKV-ügy” a 2009 nyarán kirobbant, a BKV túlzott végkielégítési, valamint a korábbi, a cég számára állítólagosan aránytalanul hátrányos szerződéskötések körüli botránysorozat, mely...
Kulcsár-ügy

Kulcsár-ügy

Szász Károly PSZÁF elnök 2003 nyarán történt megveretése után kapott fokozott figyelmet a Pannonpast ügyében végzett PSZÁF vizsgálat. Ebből kiderült, hogy a K&H Equities jelentős szerepet játszott...
Postabank-ügy

Postabank-ügy

„A PB-sztori valójában már az 1997-es betétesi roham előtt elkezdődött, amikor a megtakarítók egy része elveszítette bizalmát, és kiváltotta postabanki betétjét. Nyilván azt látták, amit nem...
Millenáris Kht. (akta)

Millenáris Kht. (akta)

A Millenárishoz és beszállítóihoz az 1998-2002-es kormányciklus egyik emblematikus korrupciós ügye kötődik, az "országimázs-mutyi". 2003 nyarán a Fővárosi Főügyészség bűncselekmény hiányában megszüntette a...
MET-ügy

MET-ügy

2011-ben megszűnt az egyszerre hőt és áramot is előállító erőművek támogatása. Az áremelkedés elkerülése végett a kormány a biztonsági gáztartalékból 585 millió köbmétert szabadított fel,...
A Népszabadság felfüggesztése

A Népszabadság felfüggesztése

2016. október 8.-án a Mediaworks kiadó felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes változatát. A szerkesztőségnek másnap kellett volna visszaköltöznie a Bécsi úti székházba, a Népszabadság...
Origo-ügy

Origo-ügy

2014 júniusában váratlanul felmondott az Origo vezetése a lap főszerkesztőjének, Sáling Gergőnek. Sajtóhírek szerint Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető csúcsminiszter nyomására, aki túl...

Intézmények

Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI