language

Kulcsszavak:

közlekedés highlight_off

Lapok:

VS.hu

Az online portál 2013 november 5-én indult el, eredeti terv szerint középen álló szerkesztőtáborral, mely tartózkodik a markáns véleménynyilvánítástól. 2014 augusztus végéig Kerényi György volt a portál főszerkesztője, ám ő hamarosan lemondott, miután egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy a lap valójában Szemerey Tamás érdekeltségébe tartozik, aki Matolcsy György jegybankelnök unokatestvére. A VS ebben az időben támogatásokat kapott a jegybank alapítványaitól, ami megkérdőjelezte a független működést.  2016-ban látta napvilágot azok az adatok, amelyekből egyértelművé vált, hogy ki áll a portál és az azt kiadó New Wave Production Kft. mögött. Ekkor az addigi a portálnál dolgozók közül szinte mindenki felmondott. A lap végül hosszú agónia után 2019. februárjában szűnt meg, miután a New Wave több áttételek keresztül a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) sodródott.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Valami nagyon furcsa történt a BKV hétmilliárdos takarítási tenderén

Eredménytelennek nyilvánította a takarítási feladatokra kiírt közbeszerzését a BKV. Az indok, hogy valamelyik ajánlattevő ötvenezresével ment lefelé a milliárdos tenderen, amivel a BKV szerint „súlyosan veszélyeztette az eljárás tisztaságát”.

Visszavonta elhíresült Nokia-dobozos vallomását a Hagyó-per vádlottja

Balogh Zsolt negyedrendű vádlott, aki egy ideig a BKV megbízott vezérigazgatója volt, visszavonta Hagyó Miklós egykori szocialista főpolgármester-helyettesre, elsőrendű vádlottra tett, súlyosan terhelő vallomását.

Hiába nyert a Közgép 12 milliárdot, Simicska még mindig nem örülhet

A Swietelsky, a Strabag és a Közgép építheti a budai fonódó villamoshálózat egy részét. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent tendergyőzelem még nyár eleji döntés.

KÁRTÉRÍTÉST AKARNAK, MERT KÉSIK A SZIJJÁRTÓÉK ÁLTAL ELNYERT BERUHÁZÁS

A Jobbik szerint az államnak fizetnie kellene a Budapest és Esztergom között élőknek és közlekedőknek. Az 53 kilométeres szakasz építése már két évvel ezelőtt megkezdődött, és a befejezést idén őszre ígérték, ám 25 kilométeren a munkálatok még mindig javában zajlanak. A 44,5 milliárd forintos megbízást egy olyan konzorcium nyerte el, amelynek akkor még tagja volt Szijjártó Péter külügyminiszter édesapjának vállalkozása is.
Találatok: [4]  Oldalak:   1