language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Lapok:

ZOOM

Még 2008-ban alapította Tarjányi Péter, akkor egy évig üzemelt az online portál, majd 2017 nyarán indult újra. A zoom.hu önmagát független, Európa-párti lapként definiálta. Az újság kiadásáért felelős cég a STRAT-POL Kft. volt, amely többek között PR tevékenységgel, könyvkiadással és szakmai-tudományos tevékenységgel foglalkozott. Tarjáni Pétert a 2018-as parlamenti választások kampányához közeledve hírbe hoztk a Botka László MSZP-s miniszterelnök-jelölt leváltásáért létrejött szervezkedéssel. Tarjányi 2018 tavaszán mondott le ügyvezető igazgatói tisztségéről, a feladatait Dosek Rita vette át, aki a korábbi cégvezető társszerzője az általuk kiadott legtöbb könyv esetében. Az internetes lap utolsó megbízott főszerkesztője Farkas Csilla volt. 2018 december 21-től a lap megszűnt, a honlapja archív oldalként működik, de nem frissül a későbbiekben. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>

Ötmilliárdos szerződést nyert a Fidesz talpon maradt házi propagandistája

Taroltak Balásy Gyula cége a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) közbeszerzésein. Balásy évek óta a Fidesz első számú házi propagandistája pozíciói az elmúlt hónapokba erősödtek, amikor az eddigi kommunikációs guruk Kuna Tibor Csetényi Csaba cégei kikerültek a piacról.

Plakátügyek: a médiajogász szerint jogszerűen járt el a Fidesz

Jogszerű, hogy a Fidesz a jelenleg érvényes listaárakhoz képest 33 százalékkal olcsóbban jutott az év elején plakáthelyekhez, a kormánypárt ugyanis betartotta a saját maga által a Jobbik és Simicska Lajos hirdetési együttműködésének ellehetetlenítésére hozott jogszabályát – erre jutott a törvényszöveg alapján a Zoom.hu megkeresésére Polyák Gábor médiajogász.

Most a hirdetési piacon lép szintet Mészáros Lőrinc cége

A legnagyobb magyar tévés sales house az Atmedia, valamint a Mediaworks, a Lapcom és az Inform Média online felületeit kizárólagosan értékesítő Printimus Kft. stratégiai partnerségre lépnek – közölték a vállalatok. A társaságok a lépéstől az online hirdetési piacról származó bevételeik növelését várják. A két sales house együttműködésében fontos kapocs, hogy a Printimusban 100 százalékos tulajdonnal rendelkező – Mészáros Lőrinchez köthető – Opus Global Nyrt. tavaly év végén alapkezelőjén keresztül az Atmediában is befolyást szerzett.

Simicska Lajos a G-nap után leesett Paks II. atomkamionjáról

A paksi bővítésért felelős MVM Paks II. Zrt. 2014-ben Simicska Lajos érdekeltségével, a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft-vel üzemeltette a bővítést népszerűsítő és az atomerőmű működését bemutató interaktív kamiont – derül ki a Közérdekvédelmi Központ által nyilvánosságra hozott dokumentumokból.
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>