K-Monitor Adatbázis
language
Magyar
Angol
Intézmények
Személyek
Akták
Kulcsszavak
Térkép
Lapok
Kereső
Címke kereső
az adatbázisról
library_books
Index
calendar_today
2016. június 14.
launch
Teljes cikk
launch
Cikk az archive.org-on
Átrendezi a magyar médiapiacot az állami buldózer
Az elmúlt néhány évben látványossá vált a jobboldali építkezés a médiapiacon, ami jócskán át is rendezte a korábban beállt egyensúlyi állapotot. Újságokat, tévéket, rádiókat vásároltak fel és adtak el, teljesen új lapokat alapítottak kormányközeli oligarchák, amelyek nagy része egyelőre az állami hirdetések köldökzsinórján csüng. Közben a médiamágnásként is jelentős Simicska Lajos pálfordulása is borzolta a kedélyeket, amit mindkét oldal megsínylett a maga módján. Médiapiaci körképünkből – aminek külön aktualitást ad, hogy az ingyenes terjesztésű Metropol épp ma jelent meg utoljára – kirajzolódik, hogy a negyedik hatalmi ágba beszállni alig néhány befektetőnek éri meg pusztán üzleti céllal, közpénzből viszont bőséges forrást biztosítanak a jóbarátoknak.
Spéder kegyvesztése
Andy Vajna
Habony Árpád
Simicska Lajos
Spéder Zoltán
Metropol (újság)
New Wave Media Kft.
TV2 (televízió)
háttér
hirdetés
klientúra
média