Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Személyek:

Andy Vajna highlight_off

24.hu

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

Andy Vajna

Vajna András György Andrew G. VajnaAndy Vajna (1944-2019) hollywoodi producer, az etyeki Korda Filmstúdió társtulajdonosa, 2010-ig az InterCom Zrt. elnöke. 2011 januárja óta a filmipar megújításáért felelős kormánybiztos, feladata „a magyar film megőrzésére, fejlesztésére, állami támogatására és az ezzel kapcsolatos kormányzati tevékenység összehangolására irányuló stratégia kidolgozása” volt. (fotó: Origo)


Azért dolgozunk, hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

▶︎ Támogass minket pártolói tagként: patreon.com/kmonitor
▶︎ Adományozz átutalással, vagy PayPalon: k-monitor.hu/tamogatas


Nézz utána!

Találatok: [29]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Kiderült, kinek adták sokmilliárdos vagyonukat a NER-oligarchák

Rendkívül nagyvonalú üzletemberek játszanak a kormányzati térfélen: úgy ajánlották fel a kormányzati kiadók tulajdonosai az összesen több tízmilliárd forintra tehető cégeikben megtestesülő vagyont a nemrég létrejött médiabirodalomnak, a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnak, hogy egy fityinget sem kaptak, ráadásul semmilyen jog nem illeti meg őket cserébe.

Magyar milliárdosok: mindenki megadta Mészáros Lőrincnek, amit kért

Nem is számít nagyvállalkozónak, akivel még nem jött szembe a felcsúti milliárdos-gázszerelő. Mindenki odaadta, amit kértek tőle. Számba vettük a nagy üzleteket.

Vajna András 2 millió dollárból megtartott húszezret, a többit Andrew G. Vajna Las Vegasba vitte

Andy Vajna vagyonkezelője többet fizet a cégvezetőknek, mint amennyit Orbán miniszterei keresnek.

Fideszes körökben bejáratott szakembereket kértek fel, hogy segítsék a turizmus fellendítését

Megszereztük a Magyar Turisztikai Ügynökség tanácsadóinak névsorát. A listán ott van Orbán Viktor volt szövegírója, egy korrupciós ügybe keveredett volt fideszes polgármester és a Pancho Aréna tájépítésze is.

Bejelentette a Vajna-közeli Retro Rádió, költözik az elnémíttatott Class FM országos frekvenciájára

Már hallhatók az egyetlen országos kereskedelmi rádiós frekvenciára költözést népszerűsítő promók. Ám még lehet gond a Retro névből, hiába a Médiatanács hozzájárulása a POP FM/Retro névváltáshoz.

Négymilliárdos ajándékot kapott Andy Vajna

Andy Vajna több mint 7 milliárd forintot kaszinózott össze a múlt évben. Övé mind az öt fővárosi koncesszió, és két cégével rekordot döntött: durván 1,4 milliárd forinttal több tiszta nyereséget produkáltak, mint az előző évben. Jócskán nőtt a forgalmuk, együtt 24,6 milliárd forint bevételt értek el, majdnem kétmilliárddal többet, mint 2016-ban. Ez azonban nem látszik meg a befizetett játékadón: 2,184 milliárd forintot, vagyis körülbelül 27 millió forinttal kevesebbet utaltak a költségvetésbe, mint egy évvel korábban.

Eldőlt: kormányközeli rádió indul a Class FM helyén

A 24.hu értesülése alapján a Médiatanács eheti ülésén a Hold Reklám Kft.-t hozta ki győztesnek az egyetlen országos vételkörzetű kereskedelmi rádiós frekvenciára vonatkozó pályázaton. Nem volt nehéz a döntés, hisz korábban a két pályázóból az egyiket, a manapság már csak weben fogható Class FM-et működtető Advenio Zrt.-t alaki (formai) hibákra hivatkozva kizárta a kizárólag a Fidesz delegáltjaiból álló, Karas Monika elnök vezette testület.

Duplán csapolták meg a Soros-kampány milliárdjait

Kétszer vették le a sápot a Soros Györgyre fókuszáló nemzeti konzultáció milliárdjaiból a baráti hirdetőcégek, miközben az állami megrendelés eljutott a politikai reklámokat közlő újságokhoz, tévékhez. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda gigantikus összegeket felemésztő kampányaiban az elmúlt években olyan finanszírozási rendszer alakult ki, amely lehetővé tette, hogy még az állam és az állami tulajdonú médiumok közé is beékelődjön két magáncég, és mindkettő jelentős jutalékot számoljon fel ugyanarra a reklámra. Ezzel a megoldással az állam által kifizetett minden 1 milliós hirdetési díjból akár 400-500 ezer forintot is zsebre tehettek a hirdetésszervezők.

Andy Vajna közelében landol a nyíregyházi Retro

Felvásárolta a nyíregyházi FM 103,9 MHz-en fogható Retro Rádiót működtető, Center-rádió Kft. nevű vállalkozást az a Tranzisztor Kft., mely tavaly már megszerezte a budapesti Rádió Q ingyenes frekvenciáját működtető Rádió Q Kft.-t, és a Rádió Q-t átnevezve Retro Rádió néven működtet rádiót Budapesten pont ugyanabból az irodai szobából (a budapesti Hegyalja útról), ahol Andy Vajna kormánybiztos Rádió 1 hálózatának központi műsorai is készülnek.
Találatok: [29]  Oldalak:   1 2 3   >  >>