Lapok: |
|
Intézmények: |
Találatok: [5] Oldalak: 1
Öt éve adták át, de még mindig drágul a 4-es metró, a kormány közelében is keresnek rajta
Körülbelül 23 milliárd forinttal lett drágább átadása óta a 4-es metró, ebből csaknem 12,5 milliárdot kártérítésekre kellett kifizetni. Közben a Fidesz által minden idők legnagyobb korrupciós botrányaként emlegetett ügyön a kormány közelében is jól járnak. Az alagútfúró konzorciumot a nyilvánosság kizárása mellett zajló eljárások egy részében nem más képviseli, mint Trócsányi László igazságügyi miniszter ügyvédi irodája. A 24.hu értesülései szerint a Nagy és Trócsányi ügyvédi iroda vezényletével az alagútépítő társaság tavaly év végén újabb kártérítési pert indított a BKV ellen. A tét 35 millió euró, azaz további 11 milliárd forint, ekkora összeg esetében pedig vélhetően az ügyvédi sikerdíj sem lehet csekély.
Kedden folytatódik a Hagyó-per
Hagyó Miklós volt szocialista főpolgármester-helyettes kihallgatásával folytatódik kedden az ellene és 14 társával szemben június 13-án megkezdődött büntetőper tárgyalása a Kecskeméti Törvényszéken.
Még az ítélkezési szünet előtt bíróság elé áll Hagyó Miklós
A BKV-ügy kapcsán összesen 15 embert vádoltak meg, köztük a volt szocialista főpolgármester-helyettest is.
A főváros is vizsgálná a BKV-szerződéseket
A fővárosi közgyűlés vizsgálatot kér a BKV által kötött tanácsadói szerződésekkel kapcsolatban.
Távozik a metróépítés felelőse
Közös megegyezéssel elhagyja a BKV-t a négyes metró építéséért felelős Gulyás László. A DBR Metró Igazgatóság vezetőjét sokat támadták mind civil, mind szakmai körökben. Az 1997-ban létrehozott szervezet élére 2001-ben került, és többen szinte azonnal támadni kezdték állítólagos gyanús szerződések és szakmaiatlan döntései miatt.
Találatok: [5] Oldalak: 1