language

Lapok:

Személyek:

Dessewffy Tibor highlight_off

24.hu

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

Dessewffy Tibor

Az ELTE TÁTK oktatója, habilitált egyetemi docens, az ELTE Digitális Szociológia Kutatóközpontját vezeti. A Gyurcsány-kormány bizalmasa, tanácsadója, cégei révén a mai napig kapcsolódik Gyurcsány Ferenchez és annak politikai formációihoz.

Az egyik ilyen a Big Data Analytics Kft, amelynek a 2005-ös alapítás óta ő a tulajdonos-ügyvezető, a cég korábbi neve: Demos Magyarország. Ez a baloldal egyfajta think tankjeként, az akkor még MSZP-s volt kormányfő ideológiai támaszaként működött. A cég 2019 márciusa és júniusa között – vagyis nagyjából az EP-választási kampány idején – négy hónapra 32,9 millió, tehát havi közel nyolcmillió forintért szerződött a képviselőcsoporttal. Az üzleti életben együtt mozog Gyurcsány egykori miniszterelnöki kabinetfőnökével, Ficsor Ádámmal.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

Amerikai pénz és az ellenzék: kampányt még nem papíroztak le Magyarországon úgy, mint most

Csaknem kétmilliárd forint érkezett 2022 első felében Márki-Zay Péter mozgalmához az Egyesült Államokból. Ez az összeg eltörpül a Fidesz „államosított” kampányának számaihoz képest, ám újdonság a magyar politikában. Eddig ugyanis senkinek nem volt „papírja” arról, hogy kampányának felét „kiskapusan”, de külföldről finanszírozták – ezt ráadásul épp a közös miniszterelnök-jelölt hozta nyilvánosságra.
Találatok: [1]  Oldalak:   1