language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [897]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A túlárazás csak az egyik trükk – így tarol Balásy Gyula az állami megrendeléseken

A Magyar Péter által említett sokszoros túlárazás csak az egyik olyan eszköz, amellyel az állami reklámköltéseket kezelő cégcsoport százmilliárdos bevételre tesz szert. A Balásy Gyulához köthető cégcsoport többnyire az óra- és darabszámokkal trükközik forrásaink szerint. Az árajánlatok, amelyekkel az állami szervek kénytelenek dolgozni, teljesen abszurd tételeket is tartalmaznak – derül ki egy, a Szabad Európa birtokába került dokumentumból. A cégcsoport Rogán Antalnak köszönhetően vált egyeduralkodóvá a kommunikációs és rendezvénypiacon.

Ami a hirdetésekből kimaradt: hogyan (nem) vizsgálta az ÁSZ, hogy a Megafon és a CÖF folytattak-e tiltott kampánytevékenységet?

Nagy erőkkel hirdeti a kormánypárti Megafon, hogy az ÁSZ tiltott kampányfinanszírozásért büntette meg az ellenzéket, arról viszont nem beszélnek, hogy az ő tevékenységükkel is foglalkozott a Számvevőszék. Igaz, a hírek szerint egyetlen nyilatkozat bekérésével el is engedte a témát.

Orbánék sokmilliónyi online hirdetéssel árasztották el Közép-Európát az őszi választási szezonban

2024-es évértékelő beszédének egy pontján Orbán Viktor miniszterelnök kijelentette: „nem szólhatunk bele más országok választásaiba, de... De nagyon szeretnénk, ha Donald Trump elnök visszatérne az elnöki székbe”. A magyar kormányt régóta jellemzi ez a kettősség: egyszerre beszélnek arról, hogy Magyarország nem szól bele más országok belügyeibe – és ugyanezt várják el másoktól is – miközben rendre kiállnak egy-egy külföldi szövetséges újraválasztása mellett, Trumptól a brazil Jair Bolsonaróig.

A kormánypropaganda után a rendezvényszervezéssel is tízmilliárdokat kaszál Balásy Gyula

Kilenc év alatt 1360 milliárd ment el a Rogán-féle központosított kommunikációra, ebből 1000 milliárd Balásy Gyula cégeihez - írtuk meg mi is nemrég. No de az élet nem csak kommunikációból áll!

1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta

A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

Átlépte a 30 millió forintot a Megafon heti számlája Facebook-hirdetésekre

A pedofilbotrányt követő lemondások után több mint 10 milliót költött facebookos hirdetésekre a Megafon – írtuk meg néhány napja a Political Capital elemzése alapján. Azóta alaposan felpörögtek az események, és jelenleg már ott tartunk, hogy a kormány narratíváját a közösségi médiában sulykoló influenszerközpont heti hirdetési számlája most 30 509 462 forint.

A külsős költségek ötödét a Rogán-féle kommunikáció vitte el a Diákhitel Központnál

Magyar Péter vezérigazgatói kinevezése után jelentősen csökkent a kommunikációs szerződések értéke.

Hova tűnik a pénz, ha tényleg mindent hatszorosan túláraznak Rogánék?

Miután Magyar Péter három-hatszorosan túlárazott állami kommunikációs költésekről beszélt, megnéztük, mennyi extraprofitja van az érintett cégeknek, és mi lehet a pénz útja.

Rogán Antal a világ összes pénzét elverheti arra, hogy fenntartsák a NER-valóságot

Akár napi szinten dönthet óriási pénzekről Rogán Antal, és évtizedekre bebetonozhatja néhány NER-figura üzletét úgy, hogy akár Orbán rendszerének bukását is túléljék. Rogán hatalma még akkor is az egyik legnagyobb ma Magyarországon, ha csak azt vesszük figyelembe, hogy mit tehet meg szabályosan.
Találatok: [897]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>