language

Lapok:

Személyek:

Huth Gergely highlight_off

24.hu

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Jut pénz kultúrára: 40 milliót kapott a Pesti Srácok kiadója, 50 milliót Szakács Árpád cége

50 millió forintot kap a Kárpáti Stúdió Kft. 36 kötetnyi elhallgatott mű kiadására, 40 milliót pedig a Gerilla Press Kft. a „Nemzeti Összetartozás Emlékévéhez köthető tényfeltáró kutatómunka elvégzésére”, és egy 54 percnyi dokumentumfilm elkészítésére – ez derül az NKA összművészeti kollégiumának múlt héten publikált döntéséből.

Lezsák vejéhez és cenzúrabotrányba keveredett kiadóhoz is juttattak közpénzt Schmidt Máriáék

Több érdekes tétel is kiderült már a Schmidt Mária-féle ’56-os emlékbizottság költéseiről, például amikor saját sörözőjének arculatváltására is kapott közpénzt a pestisrácok.hu főszerkesztője. Különböző célokra – köztük egy többhetes józsefvárosi rendezvénysorozatra – összesen 75 millió forintot kaptak Huth Gergely cégei és a lapigazgató Stefka István. 50 millió forintot vitt el Desmond Child újahasznosított dala, az “Egy szabad országért”, pedig a közeműködők ingyen vállalták a szereplést és a közmédia is térítésmentesen biztosította a stúdiót a dal rögzítéséhez.
Találatok: [2]  Oldalak:   1