2017-ben 275 millió, 2018-ban 359 millió, 2019-ben 388 millió forint önkormányzati támogatás ment a működtető Sport Kft.-nek az érdi adóbevételek terhére. Szerinte az érdi az egyetlen klub, amit kizárólag adóforintokból finanszíroznak. A kft 2020-ra 700 milliós igénnyel állt elő.
Csőzik megemlíti, hogy csak az érdi működéséből 40 milliárdos bevételre szert tevő, Mészáros Lőrinc érdekeltségéhez fűzhető cégeket sem sikerült megszerezni támogatónak az előző vezetés idején. Sőt, támogatás helyett még a város fizetett 10 millió forintot a mezekért annak a 2Rule-nak, amelyik mögött szintén Mészáros állt.
Két TV2-höz köthető vállalatban is vezetői pozíciót kapott az elmúlt napokban Mészáros Lőrinc bizalmasa, Alcsútdoboz Fideszes alpolgármestere, Tima János. A politikus üzletembert ugyanazon a napon nevezték ki az AV Progress Kft. ügyvezetőjének, illetve a Magyar Broadcasting Co. Zrt. (MBC) vezérigazgató-helyettesének. Bár utóbbi társaságban a pozíciója elnevezése alapján csak a második ember, a cégiratok szerint nélküle sem a vezérigazgató, sem a cégvezető nem írhat alá.
Minden piaci modellnek ellentmond az, ami Mészáros Lőrinc sportmárkájával történik: a futballklubok sorban állnak a mezekért, de boltot még mindig nem sikerült nyitni.
Kővári Ágnes, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a 2RULE nevű márkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója az Origónak augusztus elején adott interjúban azt mondta:
a webshopot és a budapesti márkaboltunkat egy időben, egy kampányra építve együtt szeretnénk útjára indítani, valamikor augusztus végén, szeptember elején.
A Médiatanács megállapította, hogy a jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető.
Eddig még csak a focisták élvezhették Mészáros Lőrinc sportmárkájának csodáit, most azonban végre a futók is megtapasztalhatják a 2Rule erejét.
Nem kaptuk meg az MTVA-tól azoknak a magyarországi cégeknek a listáját, amelyektől éppúgy nem kap pénzt a reklámozásért, mint a Mészáros Lőrinc 2RULE-ját forgalmazó cégtől. Az állami média eljárása esetpéldája annak a történetnek, amely megmutatja, miként aknázza ki politikai kapcsolatrendszerét egy Mészáros-cég, hogy lényegileg kockázat nélkül, de közvetett állami támogatással termeljen pénzt úgy, ahogyan arra egyetlen átlagos, kockázatot vállaló, teljesítményalapú piacon mozgó magyar kis és középvállalkozásnak sem lehet.
Mészáros Lőrinc sportruházati cége saját központot kapott: a 24.hu információi szerint a Magyar Sportmárka Zrt. a „Vico-székházként” ismert rózsadombi irodaház felső szintjeit foglalta el az elmúlt napokban.
Ha Mészáros Lőrinc úgy akarja, jöhetnek a 2RULE-karácsonyfadíszek, a 2RULE-videójátékok és a 2RULE szakmai képzések.