Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Intézmények:

Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt. highlight_off

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>

Eddig 273 millióval támogatták állami cégek Rogán Cecília sportrendezvényeit

Az MVM és az Antenna Hungária mellett a Szerencsejáték Zrt. is támogatta Rogán Cecília és Sarkadi Kata közös cégenek sportrendezvényeit, írja a K-Monitor.

Csodálatos CÖF-reklámok: Az LMP feljelenti az MVM-et hűtlen kezelés miatt

Mi is írtunk róla, hogy négy silány kisfilmre többet költött papíron a CÖF, mint amennyiből a Saul fia vagy a Testről és lélekről készült. Az LMP-s Vágó Gábor ezért feljelenti a Magyar Villamos Műveket hűtlen kezelés és költségvetési csalás miatt a Civil Összefogás Fórumnak adott támogatás ügyében.

Paks2 volt vezetői és politikához közeli vállalkozók is feltűnnek a kiszivárgott máltai iratokban

A Földközi-tengeren, Szicília és Észak-Afrika partjai közt fekvő Málta szigetét nemcsak a nyugalomra vágyó turisták kedvelik. Az Európai Unió legkisebb tagállama népszerű az üzleti vállalkozások körében is, köszönhetően rendkívül kedvező adózási feltételeinek és az angol nyelvű, gyors ügyintézésnek. Mint most kiderült, több száz magyar is élt ezekkel a lehetőségekkel.

A Jobbik feljelentést tesz, mert az MVM nem árulja el, miért adott 508 milliót a CÖF-CÖKA-nak

A Jobbik ismeretlen tettes ellen feljelentést tett a BRFK-nál, amiért az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. az adatvédelmi hatóság elnökének felszólítása ellenére sem adott tájékoztatást arról, miért támogatta tavaly év végén 508 millió forinttal a CÖF alapítványát, a CÖKA-t.

Egy megszállt hatóság, ami nélkül nem épülhetett volna ki az Orbán-rendszer

Orbán Viktor környezete az elmúlt másfél évben felvásárolta a médiapiac legfontosabb állásait. Ezt nem tehette volna meg a Médiahatóság hathatós segítsége nélkül. 2010 után a Médiahatóság mindent elkövetett a Simicska-média felépítéséért, hogy a nagy összeveszés után ugyanazzal az erővel lásson neki a lebontásnak. A piaci fúziók feltételeinek megszabásával a hatóság és a Fidesz úgy alakította át az erőviszonyokat, ahogy neki volt kedves. Többek közt ezért szűnt meg a Népszabadság is. Hét év után mindenki számára világosan látszik a Fidesz-kormány által kialakított hatóság egyetlen valódi értelme: mindenkor érvényesíteni a párt hatalmi érdekeit a médiában.

Tovább folyik a közpénz az Orbán családhoz: most egy állami erőmű beruházásán dolgoznak

Az ország egyik legrégebbi hőerőműve, az Oroszlányi Erőmű már másfél éve nem üzemel, de amikor egy forró júliusi napon felkerestük a telephelyét, az korántsem tűnt elhagyatottnak. Sorra érkeztek oda a kamionok, jó részük a miniszterelnök fiatalabbik öccsének, Orbán Áronnak a szállítmányozási cégétől.

Az MVM nem utasításra, hanem tök magától adott 508 milliót a CÖF-CÖKA-nak

Szél Bernadett, az LMP frakcióvezetője és társelnöke azt kérdezte a Parlamentben, hogy utasították-e a Magyar Villamos Műveket, hogy félmilliárd forintot adjon a CÖF-CÖKA-nak. Arról is érdeklődött, mi van a támogatási szerződésben, ugyanis a CÖF-CÖKA elvileg „komplettált ételek” receptjeinek kidolgozására kapott közpénzt az MVM-től.

Kiegyezés: legalább Lázár János elismerte, hogy a CÖF-CÖKA közpénzt kapott!

Tehát sem a minisztérium, sem a kormánypárti képviselők, sem az állami közműcég, sem a kedvezményezett szervezet nem ismerte el, hogy az a félmilliárd forint, amiből kampányolhatnak a kormánynak, közpénz volt. Senki. Egészen a Kormányinfóig, amin Lázár János a 444 kérdésére végre elismerte, hogy ez bizony közpénz: „Ami egy állami cég pénze, az az adófizetők pénze. A közé.”

Mit köszönhet a Fidesz Simicska Lajosnak?

A fideszes politikusok, sőt maga Orbán Viktor is egyszerűen csak a Jobbik gazdájaként emlegetik Simicska Lajost, akihez mintha soha semmi közük nem lett volna. Orbán és Simicska szakítása óta kicsit több, mint két év telt el. Ez a tizede annak az időszaknak, amíg Simicska Lajos a Fideszt szolgálta, illetve a párt őt. Ekkor viszont még a nevét sem nagyon volt szabad kimondani.

Soha ilyen sötét éve nem volt a szabad sajtónak Magyarországon

Mióta plurális média működik Magyarországon, minden kormány elemi kötelességének érezte, hogy maga alá gyűrje, felvásárolja, vagy ha ez nem ment, minden rendelkezésre álló eszközével nyomassza a politikai sajtó egy részét, és a benne dolgozó újságírókat. A miniszterelnök hirtelen szócsövek és támogatók nélkül találta magát, úgyhogy gyorsan magas sebességbe kapcsolta a médiagépezetet.
Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>