language

Lapok:

Intézmények:

Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt. highlight_off

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Támogasd a sajtóadatbázis fenntartását rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Milliárdokat takarítanak be az új fideszes médiabirodalom tulajdonosai

Eredményes évet zártak a fideszes sajtótermékek kiadói és tulajdonosai a 2017-es évek beszámolói alapján. A 2015-ös Simicska-konfliktus után nagy építkezés kezdődött a jobboldalon, annak érdekében, hogy új pillérei legyenek a kormánybarát nyilvánosságnak az elbukott Nemzet-portfólió helyett. A munka, amihez a magyar állam több tízmilliárd forinttal járult hozzá, két éven keresztül zajlott. Az új médiarendszerváltás befejezettnek mondható: a Magyar Nemzet és a Metropol megszűnt, a Class FM és a Lánchíd Rádió elhallgatott, a Hír TV milliárdos veszteségeket termel és leépít, a Heti Válasz pedig vevőt keres, a kormánypárti médiába megállás nélkül ömlenek az állami milliárdok.

Iszonyatosan sokba kerül nekünk a Fidesz-média

Sajtónak ugyan nem lehet nevezni, legfeljebb egy egyre idiótább üzeneteket sulykoló politikai arzenál részének, de pénzt, azt lehet csinálni a Fidesz-média különböző felületeinek működtetésével. Ez derül ki a napokban nyilvánosságra hozott éves beszámolókból. Összesen 48 milliárd forint nettó árbevétele volt 2016-ban a Fidesz-média derékhadát alkotó tíz cégnek.

Ez nem újságírás, ez politikai nehézfegyverzet

Orbán Viktor több tízmilliárd forint közpénzből építtetett új médiabirodalmat a választásokra készülő Fidesznek azután, hogy összeveszett Simicska Lajossal. Az új csatornák Habony Árpád és Rogán Antal politikai irányítása alatt állnak. A szerkesztőségek tőlük kapják meg a legfontosabb, kritika nélkül közvetítendő politikai üzeneteket. A kormány propagandára és ellenfelei lejáratására is használja az új médiabirodalmát, sokkal hatékonyabban és intenzívebben bármelyik elődjénél. A több száz újságból, weboldalakból, tévékből, rádiókból, médiaügynökségekből álló kiterjedt hálózat, illetve az azt vezénylő politikai akarat célja, hogy végleg átalakítsa a hazai nyilvánosságot. Ennek érdekében a Fidesz új médiaháborút indított minden olyan kritikus sajtóorgánum ellen, amit nem tud a befolyása alá vonni.

Közel négyszázmilliót húzott be állami vállalatoktól Kuna Tibor cége a margitszigeti meccsnézésen

Budapest egyik legnépszerűbb meccsnéző helyszíne lett a Margitszigeti Atlétikai Centrumban rendezett Futball-sziget az EB alatt, ami teljesen érthető. Végig tömve volt a helyszín, hiszen a város közepén van, normális körülmények között lehet meccset nézni egy jó nagy kivetítőn, van kajabódésor, lehet kapni sört, és még ingyenes is az egész.

Már megint jó helyre megy a pénzed: a Szerencsejáték Zrt. 486 millió forintért szerződött Habony lapjával

A Trinity Communications Kft.-vel kötött keretszerződésben a Szerencsejáték Zrt. áprilistól december 31-ig bruttó 486,41 millió forintért rendelt meg 108 darab egyedi hirdetést Habony Árpád újságjában, „a Lokál hetilapban, valamint a június elejétől megjelenő Lokál napilapban” .

300 milliót kampányol el a Fidesz-közeli médiában az MVM

Végre megújul a Magyar Villamos Művek Zrt. Ez egy hónap alatt több százmillió forintjába kerül az adófizetőknek, viszont jól jár vele a kormánypárt kedvenc kommunikációs ügynöksége, továbbá majdnem az összes, Fidesz-közeliként ismert médium.

Ezt mondta Habony Árpád a vagyonáról a NAV-nak

Habony Árpád a magyar közélet egyik legrejtélyesebb figurája. Legalább a 2006-os választási kampány óta Orbán Viktor legfontosabb tanácsadójaként tartják számon, annak ellenére, hogy soha semmilyen tisztsége nem volt sem a Fideszben, sem pedig a párt győzelmei óta a kormányban.

Nagyon akarja az Origót a Fidesz

A Magyar Telekom eladná a legnagyobb online híroldalt, az Origót és tartozékait. Sok a vevőjelölt, és többeknek vannak jó fideszes kapcsolataik. Orbán Viktor fontosnak tartja, hogy „megfelelő kezekbe” kerüljön a cég. Az elnök emberei megbízható német befektetőt keresnek az üzlethez, de még nem találták meg.

Az online hírpiac és a TV2 Habonyék célpontja

Simicska Lajos és Orbán Viktor konfliktusára ráment a kormányhű sajtó nagy része. A Fidesz környékén most két párhuzamos médiakör kiépítésével próbálkoznak. Habony Árpád főtanácsadó és üzlettársa, Győri Tibor egy hírportál felállításán dolgozik, de a projekt nehezen alakul. Mindeközben Andy Vajna a TV2-re pályázik.
Találatok: [9]  Oldalak:   1