language

Lapok:

Személyek:

Rákay Philip highlight_off

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Támogasd a sajtóadatbázis fenntartását rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Hatmilliárdot kapott az államtól a Rákay "Kétmillió" Philipet az igazgatóságába emelő cég

Egymilliárdról 7 milliárd forintra emeli az állam a Mezőhegyesi Ménesbirtok Zrt. tőkéjét, írja a Világgazdaság. A céget 2004-ben privatizálták, de aztán tavaly novemberben kétmilliárdért visszavásárolta az állam a Haszonhatár Kft nevű magáncégtől. Ezek szerint most ráköltöttek még hatmilliárdot, miért is ne.

A kormány 71 millióért rendel Rákay Philip könyveket

A hétfői Magyar Közlönyben jelent meg, hogy a kormány összesen 71,3 millió forintot csoportosított át, hogy Rákay Philip a Szabadság tér '89 – a rendszerváltoztatás aktái című köztévés műsorából készített kétrészes könyveiből vásároljon. A műveket iskolákba, és könyvtárakba szánják.
Találatok: [2]  Oldalak:   1