Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Alexander Rovt highlight_off
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Bemutatjuk az olajüzlet húsz éve rejtegetett titkát

Dmitrij Firtas egykori ukrán gázkirálynak állítólag fogalma sem volt arról, hogy ki köthette össze a gázbizniszben ellene fordult Góczi Istvánt a moszkvai döntéshozókkal. Erre a Góczi múltjában mutatozó érdekes folt lehet a magyarázat: a férfi anno orosz hátterű, átláthatatlan olajos érdekkörökkel dolgozott.

A Pharaon-ügy miatt megromlott Orbán Viktor és a tiszteletbeli jordániai konzul kapcsolata

A korábban a miniszterelnök bizalmát élvező Zaid Naffa tiszteletbeli jordániai konzul az Átlátszó értesülései szerint a Pharaon-affér óta kerüli a nyilvános rendezvényeket, így az olyan diplomáciai eseményeket is, amelyeket kifejezetten a konzulok számára rendeznek. Maga a cím sokak számára csak presztízs, ami például bemutatkozáskor jól hangzik, de a korábbi botrányok miatt már nem cseng olyan jól, mint évekkel ezelőtt. Bemutatjuk a tiszteletbeli konzulokat.

Fantomtulajdonosok a kormányfüggetlen médiában: kik állhatnak a 168 óra megvásárlása mögött?

A 168 óra egyelőre nem jutott az Origo sorsára – igaz, a rejtélyes új tulajdonos, ha úri kedve úgy tartja, most már akár a komplett szerkesztőséget is lecserélheti. Márpedig akár Alexander Rovt, akár az EMIH-hez köthető más befektető az, nehéz racionális okot találni a tulajdonos felől akár a lap, akár a jelenlegi irányvonal fenntartására.

Likviditási válság a 168 óránál – ki áll valójában a Brit Média Kft. mögött?

Klasszikus likviditási válság látszik kibontakozni a 168 óránál: csúszó kifizetésekről, lekapcsolt szolgáltatásról és lefoglalt vagyontárgyakról jönnek a hírek. Mégis igaz lenne, hogy a Mediaworks/Népszabadság-sztori pandantja zajlik éppen az emblematikus baloldali lapnál? Eljutott hozzánk egy hangfelvétel, ami alapján azonosítottuk a baloldali-liberális média újabb megmentőjét.
Találatok: [4]  Oldalak:   1