language

Intézmények:

Alstom highlight_off

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

100 milliárd jött be az elszámoltatásból

Az elmúlt egy évben 100 milliárd forintot sikerült visszaszerezni az állami költségvetésnek az adófizetők pénzéből, amely az előző kormányzat alatt különböző utakon magáncégekhez, alapítványokhoz, magánszemélyekhez került - mondta Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos szerdán Hajdúszoboszlón.

Mennyiben fogadna most Tarlós az Alstomra?

40 éve van napirenden a 4-es metró építése, ezalatt egyetlen határidőt, költségvetést sem sikerült tartani, az 1998-ban 137 milliárdra becsült költséget tavaly már 370-nek mondták. Ráadásul ezer kivitelezői követelés vár elbírálásra, köztük a metró áramellátását és biztonsági berendezéseit kiépítő Siemens 10 milliárdos tétele. De jelentős pénzügyi kockázatot rejt az újra aláírt Alstom-szerződés is.

Még nincs megegyezés Alstom-ügyben

Megállapodás közelébe jutott a fővárosi önkormányzat és a metrókocsikat gyártó francia Alstom, miután a főpolgármester meghívására ma délután Budapesten tárgyalt Tarlós Istvánnal a cég elnök-vezérigazgatója, Patrick Kron.

Tarlós újratárgyalna az Alstommal

Tarlós István és csapata új tárgyalásokra hívta az Alstom vezetőségét. A hír aligha meglepő annak fényében, hogy szerdán hirdetnek ítéletet a bankgarancia ügyében indított perben.

Pénzt ígér az elszámoltatási biztos

A fővárosi vezetés kormánybiztos segítségét kérte a metrókocsi-szerződés értelmezésében. Budai Gyula gyors munkát ígért, és pénzt. Utóbbi ígéretét azonban nehéz lesz tartania.

Százmillió eurót követel vissza a BKV az Alstomtól

A BKV mai nappal felmondta az Alstommal a metrószerelvények szállítására kötött szerződést. Emiatt a 4-es metró átadása 3-5 évet csúszik, így az 2016-2018 között várható.

Teszthibák az új metrókocsikon - erősen aggódik a Fidesz

Aggasztó, akár a budapestiek közlekedésének biztonságát is veszélyeztető műszaki hiányosságai vannak a tesztelés alatt lévő, Alstom metrókocsiknak - állítja a fővárosi Fidesz...
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>