Intézmények: |
|
Személyek: |
Találatok: [4] Oldalak: 1
Az OLAF és a 4-es metró: sok még a kérdés
A közbeszerzések továbbra is vonzó területet jelentenek a csalók számára – állapította meg az Európai Unió csalás elleni hivatalának (OLAF) 2016-ról szóló jelentése.
Évek óta tudták - A kormányt nem zavarta - Sosem volt titok
Lázár János máris letette a fegyvert, pedig két hónapon át fűrészelhetné az OLAF-jelentést.
- A kormány vajon érdemben nekimegy az M4-es metrót építő nagy cégeknek? – Kárment vagy csak kampányol?
- Az Orbán-kabinet majdnem 200 milliárd forintot kifizetett a „tolvajoknak”, és nem jött rá, hogy baj van.
Budapesti metró-ügyek: feljelentés, korrupciógyanú, az üzemszerű működésnek pedig vége
Ritka eset, de a 4-es metró kapcsán egyetért Lázár János és Tarlós István. A kormány és a főváros is úgy gondolja: az utóbbi évtized legnagyobb korrupciógyanús ügye, ami a 4-es metró beruházása körül zajlik, s ami miatt több tízmilliárd forint EU-s pénz visszafizetésére kötelezheti Brüsszel Magyarországot.
A múltat eltörölné – Demszky, Orbán és a négyes metró története
Tarlós István nem hívja meg a 4-es metró avatására Demszky Gábort, mert annak idején úgymond igaztalanul okolta Orbán Viktort az építkezés elhúzódásáért. Aligha Tarlós emlékezete a rövid. Orbán az, aki nem tud felejteni, viszont nagyon szeretné, ha mindenki más elfelejtene mindent.
Találatok: [4] Oldalak: 1