language

Helyek:

Amerikai Egyesült Államok highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Elszemtelenedtek az Európa után szaglászó amerikai kémek

Az EU amerikai követségeit és brüsszeli központját is lehallgatta az amerikai titkosszolgálat, hogy bizalmas információkat szerezzen az uniós tagállamok terveiről és belső ellentéteikről. Poloskáik benn voltak a magyar irodának is otthont adó brüsszeli Justus Lipsius épületben, és azokban a faxgépekben, amelyekkel az EU washingtoni diplomatái Budapestre és más uniós fővárosokba küldték jelentéseiket. Európa felhördült, a lehallgatási botrány átírhatja az USA és az EU kapcsolatát.

Amerika nem cáfolja a lehallgatást

Nem cáfolta az Egyesült Államok nemzeti hírszerzésének igazgatója, hogy Washington lehallgatta az Európai Unió tisztségviselőit is. Közben a brit The Guardian című lap úgy értesült, hogy az amerikai hírszerzés Franciaország, Olaszország és Görögország washingtoni, valamint ENSZ-beli diplomáciai képviseletét is lehallgatta.

A britek is segítik az internet nagyüzemi lehallgatását

A világ nemzetközi telefonos és internetforgalmának jelentős részét bonyolító optikai kábelek forgalmába is bele tudnak hallgatni az amerikai Nemzetbiztonsági Ügynökség (NSA) munkatársai, a brit titkosszolgálat közreműködésével.

9 millió eurós pénzmosást hiúsított meg a NAV és az FBI

Egy nemzetközi bűnszervezet 9 millió eurót gyűjtött össze csalással egy magyar bankszámlán, a pénzt Kínába akarták utalni. A banknak feltűnt a jóváírások magas száma, így jelentették az ügyet a NAV-nak, akik az FBI-jal együttműködve megakadályozták az ügyletet. Az Egyesült Államokban több mint 15 ezer károsulttól csaltak ki pénzt az elkövetők.
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>