language

Helyek:

Amerikai Egyesült Államok highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [114]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Las Vegas-i dorbézolásba bukott bele Obama csúcstisztviselője

A vendégeket gondolatolvasó szórakoztatta, és 1,5 millió forint értékű szusival tömhették meg magukat azon az ötnapos konferencián, amelyet egy amerikai állami vállalat szervezett munkatársainak. A buli végszámlája 180 millió forint lett, az esztelen költekezés miatt lemondott a cég vezetője.

Kongói hadúrral üzletelt egy Obama által kinevezett tanácsadó

Sokmillió dolláros aranyüzletet próbált kötni egy kongói hadúrral, az amerikai Camac olajcég vezetője - derül ki egy ENSZ-vizsgálatból. A nigériai származású üzletember - akit korábban Barack Obama amerikai elnök nevezett ki egy kereskedelmi tancsadó testületbe - 30 millió dollárt bukott az üzleten.

Tizennégy évet kapott az Obama volt szenátori székét áruló politikus

A három éve tartó eljárás alatt először kért bocsánatot az elkövetett bűncselekményekért Rod Blagojevich volt illinos-i kormányzó, a bíró szerint azonban ezzel nem enyhítette a bűnöket. Illinois államban az elmúlt négy évtizedben összesen négy kormányzó végezte rács mögött. Blagojevich még fellebbezhet.

Hatezer forintos szendvicseket kérnek számon az USA igazságügyi minisztériumán

Irreálisan drágán rendelt ételeket az amerikai igazságügyi minisztérium egy konferenciára - derült ki egy jelentésből. A nagy felháborodást az váltotta ki, hogy egy szendvics mintegy hatezer-hatszáz, egy kávé több mint ezerhatszáz, egy muffin pedig több mint háromezer forintnak megfelelő dollárba került.

Kitilt az USA 60 oroszt egy korrupciót feltáró jogász titokzatos halála miatt

Hatvan olyan orosz tisztségviselő amerikai beutazását tiltja meg az Egyesült Államok, akiket felelősnek tart egy orosz jogász, Szergej Magnyitszkij haláláért. Magnyitszkij a börtönben halt meg, miután feltárt egy jól szervezett, jogtalan, pénzszerzésre irányuló akciót, amely mögött feltehetően magas beosztású orosz belügyi tisztségviselők álltak.

Lehallgatással vádolja volt igazgatója Murdoch amerikai hírtévéjét

Korábbi igazgatója, Dan Cooper szerint a brit lehallgatási botrányban érintett Rupert Murdoch médiacégének tulajdonában lévő Fox News hírcsatornánál is működött egy részleg, amely többek között telefonok lehallgatásával foglalkozott. A csatorna tagadja a vádakat, szerintük az ezt hangoztató Cooper 15 éve terjeszti ezt a hazugságot.

Vádat emeltek a kampánypénzt elsikkasztó volt amerikai elnökjelölt ellen

Vádat emeltek John Edwards volt amerikai elnökjelölt ellen, aki a gyanú szerint közel egymillió dollárt sikkasztott el 2008-as kampánypénzéből, hogy eltussolja a viszonyát egyik munkatársával. Edwars ártatlannak vallotta magát, útlevele fejében szabadlábon védekezhet, akár harminc év börtönt is kaphat.

Szeretőjére költött kampánypénz miatt vádolhatják meg a volt amerikai elnökjelöltet

Hűtlen kezelés miatt vádat emelhetnek az Egyesült Államokban John Edwards volt szenátor ellen, akit azzal gyanúsítanak, hogy elsikkasztott egymillió dollárnyi kampánypénzt, hogy leplezze viszonyát stábjának egyik tagjával. A 2008-as elnökválasztás egyik jelöltje ellen zajló vizsgálat a végéhez közeledik, de egyelőre nem tudni, hogy vádalkuval vagy vádemeléssel zárul-e.
Találatok: [114]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>