language

Helyek:

Amerikai Egyesült Államok highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   >  >>

Szeretőjére költött kampánypénz miatt vádolhatják meg a volt amerikai elnökjelöltet

Hűtlen kezelés miatt vádat emelhetnek az Egyesült Államokban John Edwards volt szenátor ellen, akit azzal gyanúsítanak, hogy elsikkasztott egymillió dollárnyi kampánypénzt, hogy leplezze viszonyát stábjának egyik tagjával. A 2008-as elnökválasztás egyik jelöltje ellen zajló vizsgálat a végéhez közeledik, de egyelőre nem tudni, hogy vádalkuval vagy vádemeléssel zárul-e.

Nincs kapcsolat a kiszivárogtató katona és a WikiLeaks-alapító között

Nem találtak közvetlen kapcsolatot az amerikai hatóságok a WikiLeaks alapítója és a több százezer bizalmas amerikai diplomáciai távirat kiszivárogtatásával gyanúsított amerikai katona között - írja a The Telegraph. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy az amerikai hatóságok erre hivatkozva nem tudnak eljárást indítani Julian Assange ellen.

A Pentagon követeli a titkos iratokat a szivárogtató oldaltól

Az afganisztáni háborúról szóló titkos dokumentumok átadását követeli az amerikai védelmi minisztérium a Wikileaks kiszivárogtató weboldaltól. A honlap szerkesztői állítólag éppen arra készülnek, hogy újabb adag titkos információt hozzanak nyilvánosságra.
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   >  >>