language

Helyek:

Amerikai Egyesült Államok highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   >  >>

Kiszivárogtatott jelentések tömege fedi fel az afgán háború ismeretlen arcát

Kilencvenezer titkos katonai dokumentumot szivárogatott ki a Wikileaks három - egy amerikai, egy brit és egy német - lapnak. A dokumentumokból többek között eddig nyilvánosságra nem hozott civil áldozatokkal járó akciókra és különleges egységek szupertitkos küldetéseire derül fény.

Április végéig vizsgálják a Volán gyanús buszbeszerzését

Az Egyesült Államokban ugyan már peren kívüli egyezséggel lezárult a Daimler korrupciós ügye, Magyarországon az MNV Zrt. még majdnem egy hónapig vizsgélja a Volánbusz 2005-ös buszbeszerzését. Az amerikai igazságügy-minisztérium szerint a 32 busz beszerzéséért több mint 300 ezer euró ütötte magyar kormánytisztviselők markát.

Sztiptízbáros számlák miatt magyarázkodnak az amerikai republikánusok

Majdnem 2000 dollárt költött el egy sztriptízbárban az amerikai republikánus párt pénzügyi beszámolók szerint. Egy adományozójuk ugyanis baráti összejövetelt szervezett a párt többi fiatal támogatójának, majd az erre fordított összeget visszaigényelte a párttól. A republikánusok más luxuskiadásaival együtt ez is kiverte a biztosítékot a többi támogatónál.

Hiába szóltak a Daimler vezetőinek a gyanús pénzekről

Már évekkel ezelőtt figyelmeztették a megvesztegetéssel gyanúsított német autógyár, a Daimler vezetőit a gyanús készpénzkifizetésekre, de ők eltussolták az ügyet - írja a Der Spiegel. A német lap szerint a revizorok több esetben hiába kérték, hogy a cég tegyen lépéseket az ellenőrizhetetlen pénzmozgások miatt.

A Volánhoz vezethet a Daimler-botrány magyar szála

A Volánbusz 2005-ös járműbeszerzése lehet a korrupciós botrányba keveredett német Daimler autógyár vesztegetési ügyének magyar szálal. Az [origo] birtokába került dokumentum szerint a Volán 32 Mercedes-buszt vásárolt egy olyan cégtől, amelynek az ügyletben résztvevő üzleti partnere 300 ezer euró kenőpénzt bocsátott magyar kormánytisztviselők rendelkezésére.

Magyar szál is lehet a Daimler vesztegetési botrányában

Az amerikai igazságügy-minisztérium szerint többek közt magyarországon vesztegettek meg tisztviselőket a Daimler autógyártó vezetői, hogy elnyerjenek autóvásárlási szerződéseket. A kereset szerint 1998 és 2008 közt több tízmillió dollár vándorolt magánzsebekbe különböző csatornákon keresztül.
Találatok: [115]  Oldalak:   <<  <  3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   >  >>