Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Antenna Hungária Rt. highlight_off
Találatok: [35]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

2019 harmadik negyedévében 1,8 milliárd forintot költöttek Rogánék az állami cégek rendezvényeire

363,5 millió forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal az Antenna Hungária Zrt. révén az Orbán Ráhel barátnője vezette Magyar Divat & Design Ügynökség rendezvényeire, de közel 173 millió jutott a miniszterelnök fogorvosa, Bátorfi Béla által szorgalmazott 2020-as Giro d’Italia kerékpárverseny kommunikációjára is.

Sokba kerül a propaganda, egy év alatt 65 milliárd ment el állami kommunikációra

Az volt a terv, hogy egy év alatt 25 milliárdot költ el az állam kommunikációra, de csak a Soros-plakátokra ennek majdnem a másfélszerese ment el.

Eddig 273 millióval támogatták állami cégek Rogán Cecília sportrendezvényeit

Az MVM és az Antenna Hungária mellett a Szerencsejáték Zrt. is támogatta Rogán Cecília és Sarkadi Kata közös cégenek sportrendezvényeit, írja a K-Monitor.

Rogán Cecíliáék fantom módjára szervezik a tömegrendezvényeket

Egyre nagyobb fákba vágja a fejszéjét Rogán-Gaál Cecília, Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter felesége. Néhány hete írtuk meg, hogy az üzletasszony, aki korábban főleg szépségversenyekre koncentrált, a tömegsport területén is terjeszkedni kezdett. FitBalance név alatt azóta több tömegrendezvényt is lebonyolítottak. Az viszont ma sem tudható, hogy ezek a több száz milliós rendezvények tulajdonjogilag milyen módon kapcsolódtak Rogán Cecíliához.

Nyomás alatt - Az e-jegyrendszer és Budapest állami ledarálása

Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.

22 ügy, amiben a kormány előhúzta a mindent vivő kártyát

Öt éve él a jogszabály, amellyel a kormány elvette a lehetőségét annak, hogy versenyszabályok miatt esetleg meghiúsuljon a nagy Fidesz-barát média-összefonódás. Eddig sem volt hiány nemzetstratégiai jelentőségre és közérdekre való hivatkozásban, ha olyan ügyletről volt szó, amit a kormány bármi áron keresztül akart vinni. Végignéztük ezeket, és bár van köztük pár meredek, a mostani testhosszal veri őket.

Az állam milliárdos összegért vett alvállalkozókat a nemzeti búsongásokhoz és ünneplésekhez

1,1 milliárd forintos keretszerződést kötött a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező nevű állami cég “rendezvények lebonyolításához szükséges technikai, logisztikai, biztonsági tervezési és kivitelezési szolgáltatások és kellékek” beszerzésére. A Nemzeti Rendezvényszervező a keretösszeg 80 százalékának elköltésére vállalt kötelezettséget.

Nemcsak a biztonságra vigyáz, jövőre állami ünnepséget is szervez a Valton

Az elektronikus közbeszerzési rendszerből derült ki, hogy az állami ünnepségeket szervező Hungarofest Nonprofit Kft. július végén írt ki közbeszerzést 80 rendezvényre. Az érdeklődőknek egy hetük volt, hogy ajánlatot tegyenek. A tenderre egy konzorcium jelentkezett, meg is nyerték a kiírást. Az Antenna Hungária Zrt.-ről van szó, ez a cég a VALTON-SEC Kft.-vel és az Event Stuff Kft.-vel közösen pályázott. A szerződés 53 millió forintról szól, a dokumentumot már alá is írták.

Csendben megtolták a propagandát még jobban, 90 milliárd kerülhet egy céghez

A vártnál is többet költhet a következő években kommunikációra az állami szféra, miután az eddig megszokott 25 helyett 30 milliárdos keretszerződést írt alá még június közepén a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH). A keretösszeg ráadásul kétszer feltölthető, tehát ha véletlenül idő előtt elköltené a hivatal a 30 milliárdot, akkor idén még kétszer elkölthet ennyit, azaz végső soron akár 90 milliárdot is. (Legutóbb élt is ezzel a hivatal, tehát az eredetileg 25 milliárdos keretből 75 milliárd lett.)
Találatok: [35]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>