language

Kulcsszavak:

átláthatóság highlight_off

Intézmények:

Magyar Nemzet highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

Ezekkel a módszerekkel gyűrték maguk alá Orbánék szinte a teljes magyar médiaipart

Összeszedtünk néhány olyan kormányzati intézkedést, amelyek következtében Magyarországon ma egyre kevesebb a független médiaműhely, és ami miatt ma jóval nehezebb az újságírók munkavégzése, mint egy nyugati demokráciában, vagy mint a rendszerváltás óta bármikor.

4,5 milliárdért gyártott műsorokat a Simicska-közeli cég

Sajnálom, szeretem ezt a műsort és Gundit is! – írta több kommentelő, akiket nagyon meglepett, hogy megszűnik a M1 egyik legkedveltebb produkciója, a Gundel Takács Gábor vezette Maradj talpon!

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Simicska középre pozícionálná a Hír TV-t

A miniszterelnök az elmúlt napokban jobboldaliként elkönyvelt főszerkesztőkkel és kiadói vezetőkkel találkozott. A pártfinanszírozás új szabályozása Orbán szerint saját lábra állította a pártokat, ezért a médiát politikai befolyásszerzésre használó egykori pártfinanszírozók befolyásának vége. A Hír TV megpróbál középre nyitni.

Simicska nyilvános szereplést vállalt

A nyilvánosság előtt szerepelt Simicska Lajos, a Fidesz korábbi pártpénztárnoka. Az üzletember egy lovascentrum átadásán vett részt Sárváron. Az átadóról képek is készültek, amit a Magyar Nemzet online közzétett.
Találatok: [8]  Oldalak:   1