Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

atlatszo.hu highlight_off

Személyek:

Georges Roth highlight_off

atlatszo.hu

2011-ben alapított, független oknyomozó online-újság, mely a közélet tisztaságáért és közpénzekkel történő gazdálkodás átláthatóságáért küzd. Kiadója az Átlátszó.hu Közhasznú Nonprofit Kft, melynek ügyvezetője Bodoky Tamás. Munkájukat közadakozásból finanszírozzák, magánszemélyektől várnak adományokat függetlenségük megtartása érdekében. Alapítványuk az ÁtlátszóNet alapítvány.

Találatok: [3]  Oldalak:   1

Fantomtulajdonosok a kormányfüggetlen médiában: kik állhatnak a 168 óra megvásárlása mögött?

A 168 óra egyelőre nem jutott az Origo sorsára – igaz, a rejtélyes új tulajdonos, ha úri kedve úgy tartja, most már akár a komplett szerkesztőséget is lecserélheti. Márpedig akár Alexander Rovt, akár az EMIH-hez köthető más befektető az, nehéz racionális okot találni a tulajdonos felől akár a lap, akár a jelenlegi irányvonal fenntartására.

Moszkovita magyarok is felbukkannak a Panama-papírokban

Régi vágású oligarchák, figyelemre méltó orosz kapcsolatokkal rendelkező, alapvetően az „elmúltnyolcévhez” kötődő üzleti machinátorok érdekeltségei is szerepelnek a Panama iratokban. Minden út Moszkvába vezet?

Közokirat-hamisítással vádolják a Berlusconinak 25 millió eurót kölcsönző magyar cég ügyvezetőjének üzlettársát

Nem létező angol céggel végrehajtott jogügyletek miatt ül vádlottak padján annak a férfinak az üzlettársa, aki rejtélyes módon adott kölcsön 25 millió eurót Silvio Berlusconi volt olasz miniszterelnök érdekeltségébe tartozó cégnek. Az üzletember által több mint tíz évvel ezelőtt elkövetett közokirat-hamisítások ügyében még mindig nem zárult le a büntetőeljárás.
Találatok: [3]  Oldalak:   1