Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

atlatszo.hu highlight_off

Kulcsszavak:

média highlight_off

atlatszo.hu

2011-ben alapított, független oknyomozó online-újság, mely a közélet tisztaságáért és közpénzekkel történő gazdálkodás átláthatóságáért küzd. Kiadója az Átlátszó.hu Közhasznú Nonprofit Kft, melynek ügyvezetője Bodoky Tamás. Munkájukat közadakozásból finanszírozzák, magánszemélyektől várnak adományokat függetlenségük megtartása érdekében. Alapítványuk az ÁtlátszóNet alapítvány.

Találatok: [193]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A Fidesz nem enged be ellenzéki tagokat a Médiatanácsba

Lejárt a Médiatanács kilenc éves mandátuma, elvileg most kellett volna megválasztani a testület új tagjait. Ez nem történt meg, a Fidesz lényegében megpuccsolta a folyamatot. A kormánypártnak nem számít a demokratikus szabályok betartása, csak az a fontos, hogy ne kerülhessen a Médiatanácsba olyan tag, akit ellenzéki pártok delegálnak.

Fidesz-közeli ügyvezetője lett, milliárdos közbeszerzést nyert egy cég az MTVA-nál

Bár az Appsters Kft. korábban is kapott munkákat az MTVA-tól, ezúttal különösen nagy értékű, 1,2 milliárd forintos megbízást nyert médiatartalom-kezelő rendszer fejlesztésére az Antenna Hungáriával közösen. Furcsa egybeesés, hogy az előbbi cégben éppen most lett ügyvezető az ELTE ÁJK HÖK-elnökeként 2013-ban egy gólyatábori szexbotrány eltussolásába belebukott Bubla Áron, aki 2014-ben önkéntesként segítette egy fideszes polgármester kampányát.

92 ezer forintot kér tőlünk a bloggerei szerződéseiért a 92 milliárdból működő MTVA

Az évi 90 milliárd forintból működő közmédia 3 év alatt 56 millió forint honoráriumot fizetett ki a Fidesz-közeli bloggereinek, de a jelek szerint néhány dokumentum beszkennelésére már nem futja a büdzséből.

Közel 60 milliót fizetett a fideszes blogbirodalom szerzőinek az MTVA az elmúlt három évben

A fideszes propagandagépezet egyre meghatározóbb részévé válik a blogbirodalom, ahol Schmidt Mária, Lánczi Tamás és ifjabb Lomnici Zoltán mellett olyan feltörekvő politikusok is tolhatják az olvasók arcába a kormánypárti üzeneteket, mint például Király Nóra, Újbuda alpolgármestere, a Fiatal Családok Klubja alapítója. Közadatigénylésben kértük ki az MTVA-tól, mennyibe kerül ez az adófizetőknek, ugyanis a kormánypárti bloggereket a közmédia fizeti.

Tiszakécskétől Bulgárián át Dubajig: így lett Szíjj László a NER egyik legfontosabb üzletembere

Néhány év alatt Magyarország egyik leggazdagabb embere lett a tiszakécskei vállalkozó, akinek építőipari cége robbanásszerű növekedést produkált az állami és önkormányzati megrendeléseknek köszönhetően. Mára Szíjj László a NER üzleti köreinek egyik legfontosabb szereplőjévé vált, az érdekeltségébe tartozik az MKB Bank harmada és a Közgép is, Mészáros Lőrinccel pedig egy bulgáriai építőcéget alapított. Van egy hatalmas villája a Gellért-hegyen, nyáron lefotóztuk az Adrián egy luxusjacht fedélzetén, nemrég pedig a ferihegyi repülőtéren, amikor a korábban Orbán Viktor és Mészáros Lőrinc által is használt osztrák luxusrepülőgép éppen Dubajból tért vissza.

Hadházy: évi tízmillókért schmittel az MTVA kiadványa

Újév óta végelszámolás alatt áll az MTVA botránycége, az ÁSZ által is elmeszelt Új Média és Teletext Kft. – szúrta ki Hadházy Ákos. A független országgyűlési képviselő plagizáló közmédia-kiadványra is bukkant, ezért Korrupcióinfóját ismét a Kunigunda utcában tartotta.

109 helyreigazítási pert vesztett 2018-ban a kormányközeli média

A Fővárosi Törvényszéktől kikért adatok szerint 2018-ban összesen 109 sajtó-helyreigazítási pert vesztett a 888, a közmédia, a Lokál, a Magyar Idők, az Origo, a Pesti Srácok, a Ripost és a TV2.

A filmipari biztost tavaly több Vajna-vállalatban egy amerikai társaság váltotta végső tulajdonosként

AV Investments Befektetési Kft. – Andy Vajna egyik legfontosabb társasága (volt), alá tartozik többek között a videójátékok animációjával foglalkozó Digic Holding, a műsorgyártó Iko Holding, valamint a Nobu luxuséttermet üzemeltető Buno, és a Rádió 1-et üzemeltető Radio Plus. Az AV Investments Befektetési Kft.-ben tavaly novemberig a hétvégén elhunyt Andy Vajna volt a többségi tulajdonos, a kisebbségi pedig a Cinergi nevű, Delaware-ben bejegyzett cég. Ekkor viszont váltás történt: Vajna teljesen kiszállt és a Cinergi lett az egyedüli tulajdonos. Bár az amerikai társaságot szintén Vajnához szokták kötni, lévén, ő volt a vállalat igazgatója, valódi tulajdonosairól a delaware-i internetes cégadatbázisban nem találni semmilyen információt.

Hamisított Orbán-interjú: másodfokon is munkaügyi pert nyertek a Fejér Megyei Hírlap kirúgott szerkesztői

A Székesfehérvári Törvényszéken november 27-én immár jogerősen úgy ítélte a bírói tanács, hogy nem szegett kötelességet munkavégzés során a Fejér Megyei Hírlap két kirúgott szerkesztője, akik emiatt munkaügyi pert indítottak volt munkaadójukkal, a Mediaworks Zrt.-vel szemben. A meghamisított miniszterelnöki interjú ügyében egyébként mindmáig nincs valódi tettes, a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő médiavállalat viszont időközben büntetőpert is indított a veszprémi bíróságon. Nagyon keresik a bűnbakot.

Princz Gábor mindenkit pénzelt, az állam állta a számlát – egy nagyhatalmú bankár halálhírére

Akik szeretettel emlékeznek rá, a nevéhez fűződő bőkezű kulturális mecenatúrát emelik ki, illetve azt, hogy jelentékeny sajtóholding uraként sem álhírgyárat üzemeltetett. A banki sajtóportfolió állandó átalakulásban volt, hosszabb-rövidebb ideig és más-más tulajdoni arányban a bankhoz tartozott például a bulvár Kurír, a 168 Óra, a Magyar Narancs és a Magyar Nemzet is.
Találatok: [193]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>