Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Belar A. S. highlight_off

Lapok:

VS.hu

Az online portál 2013 november 5-én indult el, eredeti terv szerint középen álló szerkesztőtáborral, mely tartózkodik a markáns véleménynyilvánítástól. 2014 augusztus végéig Kerényi György volt a portál főszerkesztője, ám ő hamarosan lemondott, miután egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy a lap valójában Szemerey Tamás érdekeltségébe tartozik, aki Matolcsy György jegybankelnök unokatestvére. A VS ebben az időben támogatásokat kapott a jegybank alapítványaitól, ami megkérdőjelezte a független működést.  2016-ban látta napvilágot azok az adatok, amelyekből egyértelművé vált, hogy ki áll a portál és az azt kiadó New Wave Production Kft. mögött. Ekkor az addigi a portálnál dolgozók közül szinte mindenki felmondott. A lap végül hosszú agónia után 2019. februárjában szűnt meg, miután a New Wave több áttételek keresztül a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) sodródott.

Találatok: [1]  Oldalak:   1

AZ MSZP-BEN KIZÁRTNAK TARTJÁK, HOGY KÖZÜK LENNE ÁFACSALÁSHOZ

Hónapokig bujkált, majd vallomást tett a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak egy 18 milliárdos adócsalási ügyről D. Zoltán. Erről részleteket nem tudni, de korábban egyszer leírta, hogy az MSZP-nek is jutott az áfacsalásból szerzett pénzből. A pártnál azt mondják, nem tudnak erről, és meglepné őket, ha ennek lenne valóságalapja.
Találatok: [1]  Oldalak:   1