language

Intézmények:

BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

gazdálkodás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [169]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Százmillióktól esik el évente a BKV, mégsem fut neki egy újabb reklámtendernek

Az állandósult csődközeli helyzet sem elég ösztönző erő a BKV-nak ahhoz, hogy ismét nekifusson egy újabb reklámtendernek. Holott 2021-ben azzal vonták vissza a felhívást, hogy "az eljárás valószínűsíthetően ismételten kiírásra kerül." Ám hiába pörögnek a hónapok, a főváros közlekedési cége nem bírja rászánni magát az újabb pályázatra. Sőt a közeljövőben sem készül erre. A Népszava kérdésére most is csak annyit válaszoltak: „egyelőre nem született döntés az új eljárás indításáról”.

Fővárosi vizsgálóbizottság: Tarlós alatt az orosz lobbi alakította a 3-as metrókocsik beszerzését

A momentumos Havasi Gábor lapunknak arról beszélt, hogy a fővárosi jelentés az M3-as metró felújításáról már 90 százalékban kész van, hamarosan be is mutatják.

Akkora kudarc a Várbeli elektromos buszok használata, hogy a BKV dízelre cserélné őket

Fenntarthatatlanná vált a fenntarthatónak vélt járművek üzemeltetése, a rendbetétel árából három busz is kijönne. A cseréért azonban nem mindenki lelkesedik.

Ha nem bonyolítanák túl, sokkal kevesebb pénzből, néhány hónap alatt megvalósítható lenne a fővárosi jegyrendszer

8,8 milliárdot már kifizettek 2014 óta az e-jegyrendszerre. További 26,8 milliárdot terveznek még elkölteni, de akkor az optimista tervek szerint is csak 2020 végétől működhet a rendszer. 400 millióból meg lehetne valósítani a fapados verziót, ami a legtöbb problémát szinte azonnal orvosolná. Bécs, Berlin és Prága simán megoldotta. Budapest még a fejlődő országoktól is alaposan le van maradva.

Vesztegetéssel vádolják - újabb gyanúsítottat hallgattak ki az Alstom-ügyben

Budapest - Újabb gyanúsítottat hallgatott ki az Alstom-ügyben a Központi Nyomozó Főügyészség (KNYF). Közleményük szerint az M2 és M4 metróvonalakra kiírt közbeszerzési eljárás során megkötött szállítási szerződésekkel kapcsolatos nyomozásban az újabb személyt, mint bűnsegédet hallgattak ki múlt pénteken.

3 cég felelős a felújított Széll Kálmán tér elhanyagoltságáért

Az egy évvel ezelőtt felújított Széll Kálmán téren az átadás óta nem működik a nyilvános vécé, kiégtek a térburkolatba épített LED-csíkok, a növénykazetták szemetesek. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Magyar Időkkel azt közölte: a tér üzemeltetését több cég végzi.

A BKV nem sokat nyert a Simicska–Habony-váltáson

Habony Árpád cége nagyjából ugyanannyit fizet a BKV-nak a Lokál terjesztési lehetőségéért, mint amennyit korábban Simicska Lajos üzlettársa fizetett azért, hogy a közlekedési társaság területén osztogathassák a Metropolt.

Méregdrága lesz a metrópótló buszok kiszervezése

Egy, a birtokunkba került belső elemzés szerint a metrópótlás kiszervezése egy lehetséges forgatókönyv szerint éves szinten nagyságrendileg 2 milliárd forinttal, tízéves távlatban 23 milliárddal forinttal lenne drágább, mintha a BKV új buszokat kapna a metrópótlásra. Tarlós István információink szerint ezt a tanulmányt lobogtatva ment el Orbán Viktorhoz, és erre hivatkozva kéri a többletköltségek megtérítését, ha a kormány nyomására mégis le kell mondania az olcsó Solaris buszok megvásárlásáról, és ki kell adnia külső szolgáltatónak a metrópótlást a 3-as metró felújításának idejére. A kormánynak annyira fontos a kiszervezés, hogy a főpolgármesternek megüzenték: megadják a garanciát a teljes többletköltségre.

Százezres fizetésemelést kaptak a BKV-vezetők

A vezetők a BKV-nál az előző évihez képest havonta átlagosan majdnem százezer forinttal többet vihettek haza tavaly, miközben a karbantartók tízezer, a járművezetők pedig mindössze ötezer forinttal kaptak többet. A buszsofőrök fizetése meg egyenesen kevesebb lett 2015-ben, mert összesen 27 ezer forint mínusszal „büntették" őket.
Találatok: [169]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>