Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt. highlight_off
Volánbusz highlight_off
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Nyomás alatt - Az e-jegyrendszer és Budapest állami ledarálása

Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.

Bérelni annyiért, amennyiért mások vásárolnak? Naná!

Nagyon érdekes buszbérlési szerződés készül a volt Volán-cégek (most regionális Közlekedési Központok) buszbeszerzéseit intéző Volán Buszparknál: rövid időre is szól, jó drága is, de legalább be van iktatva az eddigi szakmai partner és a vásárló közé egy, az ismeretlenség homályából érkező puffercég. Amely cég a műszaki minimumkövetelményeknek sem felelne meg, ráadásul a tender a pénzügyi követelményeket sem teljesíti.

Nem enged a BKV

A közlekedési vállalatnak kétségei vannak, de a nemzetgazdasági tárca arra utasította a cég vezetését, hogy vegye át a jegybankelnök unokatestvére cégében készülő buszokat.

Mégis forgalomba állnak a fapados buszok. Ebben is érdekelt Mészáros Lőrinc

A BKV a korábbi kifogások ellenére egy szűk körben rendezett ünnepségen mégis átvette a metrópótlásra szánt első két magyar buszt.

A BKV-nak nem kellenek a Matolcsy-rokon buszai

Egyre nagyobb a nyomás a BKV-n, hogy átvegye a jegybankelnök unokatestvéréhez kötődő buszgyárban készült, messze nem hibátlan járműveket.

Drága Lokál

Minimum másfél milliárd forintba kerül évente az új ingyenes napilap, a Lokál fenntartása, amelyet június elejétől akar piacra dobni Habony Árpád cége. A költségek nem igazán számítanak, mert úgy tudjuk, hogy jórészt állami hirdetésekből fogják fenntartani. A BKV, a MÁV és a Volán egyelőre nem válaszol, hogy náluk is terjesztik-e majd a Lokált.
Találatok: [8]  Oldalak:   1