language

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5946]  Oldalak:   <<  <  5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   >  >>

152 milliárdot tartott vissza az EU az Öveges-bukta miatt, most küldik

Az Öveges-program körüli csalásgyanú miatt az Európai Bizottság közel egy éve, 2015. augusztus 13. felfüggesztette az uniós támogatások egy részének kifizetését. A Népszabadság információi szerint a magyar kormányzat közel egy év után azt a jelzést kapta, hogy hamarosan újraindulhatnak a kifizetések, mert Brüsszelben megfelelőnek és elégségesnek" találták az Emmi által lefolytatott vizsgálatokat.

Százmilliókat bukik az állam Vajna trükkjén

Több százmillió forinttól eshet el a magyar állam azáltal, hogy Andrew G. Vajna Romániában jegyezte be a TV2 nyolc kábelcsatornáját. A bukaresti médiahatóság már kedden engedélyezte, hogy az öt tervezett és a három működő csatorna onnan sugározzon, így a nyolc adó a román médiatörvény szerint fog működni, márpedig az ottani jogszabályok a hazai díjszabáshoz képest alacsony médiaszolgáltatási díjat határoznak meg.

Bukásveszélyes offshore-tétel a Kodolányin

Kétszáznégymillió forintot követelnek magánszemélyek a Kodolányi János Főiskolától, miután az intézmény – egy off­shore cégen keresztül – támogatást vett fel tőlük egy zavaros beruházáshoz, és az igényelt félmilliárd forint egy részét nem fizette vissza – derült ki egy, a Székesfehérvári Törvényszéken zajló perből. Az adományozók követelésével szemben a főiskola ellenkeresettel próbálja semmissé nyilvánítani a tartozását.

Tállai földjén már gőzerővel épül az új Felcsút

Felcsút kicsiben. Vagy nagyban. Így illetik mostanság Mezőkövesdet, amelynek futballcsapata feljutott az első osztályba, és egy egymilliárd forintból épült stadionban várja ellenfeleit.

Téboly, ami történik, az egész községét veszélyezteti az ámokfutó fideszes polgármester

Folytatódik a fideszes teremi polgármester ámokfutása. A településnek nem készült el a zárszámadása, így az államkincstár felfüggeszti a normatív támogatás folyósítását. Ha nem rendezik a problémát, akkor az önkormányzati dolgozók nem kapnak bért, a közmunkások nem kapnak fizetést, a lakosok nem kapnak támogatást.
Találatok: [5946]  Oldalak:   <<  <  5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   >  >>