language

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4759]  Oldalak:   <<  <  5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   >  >>

Őrizetbe vették egy fiktív számlákkal üzletelő szervezet újabb szervezőjét

Őrizetbe vették a tavaly októberben leleplezett, Kecskemétről irányított, fiktív számlákkal üzletelő bűnszervezet egy újabb szervezőjét a dél-alföldi pénzügyi nyomozók, közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

4-es metró botrány: külföldre szökött a DBR Metró volt vezetője, körözik

Elfogatóparancsot adtak ki a 4-es metró beruházásáért felelős DBR Metró volt vezetője ellen. Sajtóhírek szerint a korrupció miatt folyó nyomozás egyik gyanúsítottja Gulyás László lehet, aki külföldre távozott.

Bíróság: Méltatlan a tisztségére Kisléta polgármestere

Helybenhagyva az első fokon meghozott ítéletet méltatlannak mondta ki a polgármesteri tisztségre Madácsi Imrét (független), a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kisléta polgármesterét jogerős ítéletében a Nyíregyházi Törvényszék.

4-es metró: Kovács Zoltán politikai és büntetőjogi felelősségről beszélt

Az egykori liberális-szocialista városvezetést és kormányzatot terheli a politikai felelősség amiatt, hogy az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) mintegy fél tucat bűncselekmény gyanúját és szabálysértéseket tárt fel a 4-es metróról szóló jelentésében – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő.

Mol-INA-ügy: Eljárás a horvát gazdasági miniszter ellen

Összeférhetetlenségi eljárást indítottak Martina Dalic első miniszterelnök-helyettes, horvát gazdasági miniszterrel szemben, mert férje az INA horvát olajcég igazgatóságának tagja, miközben a miniszter az INA részvényeinek a Mol-tól való visszavásárlásáról tárgyaló csoport tagja.
Találatok: [4759]  Oldalak:   <<  <  5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   >  >>