language

Kulcsszavak:

állami / önkormányzati vállalat highlight_off

Intézmények:

ClassFM rádió highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Kívánjuk a sajtó szabadságát – így törli bele a lábát Magyarország Kormánya

Állami eszközökkel rendeznek át teljes piaci szegmenseket, ha kell politikai erőszakkal távolítanak el főszerkesztőt, propaganda gépezetté silányítják a közmédiát. A Mérték Médiaelemző Műhely átfogó jelentésben szedte össze, hogyan fojtja meg a politika a független sajtót.

Mióta kitört az Orbán–Simicska háború, minden új értelmet nyer

Új adóra költöznek a lottószámok. Békeidőben ennek a hírnek nem lenne különös jelentősége, ám amióta kitört az Orbán–Simicska háború (illetve hivatalosan nem tört ki, innen lehet tudni, hogy mégis), minden új értelmet nyer.

Végrehajtáson esett túl a Simicska-cég

Az utóbbi hónapokban kétszer is adóvégrehajtáson esett át a Simicska Lajos áttételes tulajdonában álló Pro B Vagyonkezelő Kft. Az eljárásokat a Nemzeti Adó- és Vámhivatal dél-budapesti adóigazgatósági hátralékkezelési osztálya kezdeményezte. Vagyis az adóbefizetés maradhatott el.

Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége

Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.

Simicska csapata járt jól a túlköltekező kormánnyal

A Miniszterelnökség közel egymilliárd forintot fizetett ki nyolc hónap alatt önmaga reklámozására az IMG médiaügynökségnek, kétszázmillió forinttal többet, mint amennyit egy évre terveztek. A kampányok elszámolása alapján a cég piaci áron dolgozik, de az átlagosnál jóval többet hirdet köztéren a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési felületeken, valamint a kormányhoz közeli médiában.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.

Magyarország Zrt.

Oligarchák a nemzeti együttműködésben nincsenek – válaszolta Orbán Viktor miniszterelnök Karácsony Gergely (LMP) azonnali kérdésére a T. Házban, kifejtve, hogy nagytőkésekre, milliárdosokra, nagyvállalatokra viszont szüksége van az országnak.
Találatok: [8]  Oldalak:   1