language

Helyek:

Debrecen highlight_off

Kulcsszavak:

vasút highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

A kormány elintézi az akkugyárak kritikusait, Mészárosék pedig már kaszálnak is

Erővel és pénzzel intézi el a kormány, hogy az akkumulátorgyár-építések hasznából a lakájmédiát és lakájvállalkozásokat hozza helyzetbe.

Aligha meglepő, kinek a cége nyerte el a BMW-gyárhoz tartozó vasút megépítésére kiírt közbeszerzést

Néhány nap alatt több, a debreceni BMW-gyárhoz kapcsolódó közbeszerzési eljáráson is a Mészáros Lőrinc közvetlen tulajdonában álló V-Híd Zrt. diadalmaskodott. Az állam az egymilliárd eurós beruházás infrastrukturális kialakítását 130 milliárd forinttal támogatja, ebből a mostani csomag csaknem 50 milliárdot tesz ki.

Nagy volt a tolongás a BMW-gyári vasút építésére - Mészáros cége nyert

Hat ajánlattevő közül a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd Építő Zrt. építheti meg a debreceni BMW gyárhoz tartozó vasút második ütemét, nettó 35 milliárd 456 millió forintért. A becsült ellenérték 24 milliárd 974 millió forint volt. A cég már egy 65 milliárdos vasúti projekten dolgozik a környéken.

A fülkeforradalom felfalja sajátjait: bevált receptek alapján viszik Fidesz-közeliek cégeit is

Fidesz-barát vállalkozások kezdenek még nagyobb kormányközeli üzletemberek felvásárlásának tárgyává válni. Noha a kleptokrácia működése látens, elterjedése olyan széles körű, hogy létezését már a nyilvánosság előtt is tényként kezelik.

Mészáros Lőrinc 54 milliárdért épít vasutat a BMW-gyárhoz, nem lesz elég az erre félretett pénz

Elég magas fajlagos költséggel épít vasutat a BMW-gyárnak a felcsúti milliárdos V-Híd nevű cége. Közben újra állami munkát nyert Simicska Lajos egykori cége, a Közgép.

21 helyett 35 milliárdért épül újjá a Debreceni Főpályaudvar

A második eljárás során sem érkeztek olcsóbb ajánlatok, sőt, tovább emelkedett az ár.

Jutott még egy közbeszerzés az év végére Mészáros Lőrinc cégének

A felcsúti polgármester egyik cége, az R-Kord a debreceni vasútépítésbe szállhat be, a V-Híd Építő Zrt.-vel közösen majdnem 14 milliárd forintért végezhetik el a munkát.

78 km vonattal: ami 20 éve 75 perc volt, ma már 95

Már többször beszámoltunk Magyarország keleti régiójának közlekedési helyzetéről, mely a közeljövőben várhatóan semmilyen érdemi fejlődésen nem fog átesni. Legalábbis ez szűrhető le abból, hogy az eredeti elképzelésekkel ellentétben végül kikerült a Mátészalka-Debrecen vasútvonal az uniós fejlesztési listából. Pedig a vonalon évente 825 ezer ember közlekedik átlagosan. A szakasz felújításának szükségére újabb tény világít rá, melyre a Mátészalkaleaks talált rá. A kezük ügyébe került egy régi, 1997-es menetrend, ami szerint abban az évben a Mátészalka-Debrecen 78 kilométeres távolságot a vonat mindössze 75 perc alatt tette meg.
Találatok: [9]  Oldalak:   1