language
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

Végrehajtók a Schadl-ügyről: Tudniuk kellett erről a legmagasabb szinteken is

A Völner-ügy csak a jéghegy csúcsa, mondják a kormányt átszövő korrupciós botrányról a piacról kiszorított végrehajtók. Bizonyíték erre, hogy a Miniszterelnökségen is házkutatást tartottak két hónapja. Lenyúlásokra nem csak a posztok újraosztása adott lehetőséget.

EU-n kívüli sportolókat támogat a kormány, 270 millió forintot tettek félre erre a célra

Egyelőre 270 millió forintot utaltak ki „fiatal és tehetséges sportolók” edzési lehetőségeire, azzal a kikötéssel, hogy a magyar válogatottakat nem zavarhatják.

Szikora és Lezsák 466 millióért írnak hazaszeretetre tanító musicalt

A kormány ad 466 millió forintot a produkcióra, a fővédnök Kásler Miklós lesz. Tavasszal egész Kárpát-medencében bemutatják a darabot egy turné keretében.

A kormány kódjelek mögé rejtette, hogy mire úszott el a járványvédelmi alap ezermilliárdja

A járványvédelmi tartalék egy jó része a járványhoz legfeljebb érintőlegesen kapcsolódó tételekre ment el, ráadásul még a zárszámadás alapján is áttekinthetetlenül, egyedi, nem nyilvános döntések alapján. A rendkívüli kormányzati intézkedések tartalékából nagyrészt egyáltalán nem rendkívüli kifizetések történtek, a gazdaságvédelmi alap pedig nagyrészt a normál működést finanszírozta, például a Budai Vár átépítését.

A magyar babadoboz a reklámról, az állami támogatásról és a kismamák adatainak megszerzéséről szól

A PromoBox Kft.-t azonban a magyar állam is segíti jelentős pénzekkel, nem csak a piaci cégek. 2014 és 2019 nyara között összesen nettó 64 millió forintot kaptak az EMMI-től. A 2014 és 2018 között az állami megrendelés a bevételek 7, a nyereség 29 százalékát adta. Akit érdekel a siker titka, hallgassa meg a Milliomos Észjárás Rendszer Birodalmában Fejérdy Zsófiával, a PromoBox Kft. ügyvezető-tulajdonosával készült interjút.

Sokba kerül a propaganda, egy év alatt 65 milliárd ment el állami kommunikációra

Az volt a terv, hogy egy év alatt 25 milliárdot költ el az állam kommunikációra, de csak a Soros-plakátokra ennek majdnem a másfélszerese ment el.

Nem a kommunikáción spórol a kormány: másfél év alatt 70 milliárdot égettek el

Másfél év alatt elköltötte szinte a teljes hároméves kommunikációs keretét az állami szféra. A G7 számítása szerint ugyanis 2016 decembere óta az elvileg spórolási céllal életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) gigatenderének keretében összesen 69,8 milliárd forintot költöttek el reklámokra, PR-tevékenységekre, rendezvényekre és hasonló dolgokra különböző állami szervezetek. Az utolsó fillérig mindent kormányközeli ügynökségeknél, és ezek között is volt egy, amelyik különösen nagyot tarolt.

Korrupcióinfó: milliárdos pénzégetés történhet az Új Nemzedék Központban

Nem sok eredmény látszik abból a közel 5 milliárd forint EU-s és állami támogatásból, amit az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft. kapott a névből egyszerűen levezetett „Új nemzedék újratöltve" programra, amelyre egyedüliként pályázhatott a kiírás szerint. A fiatalok munkába állását segítő projekt keretében az húsz kontaktpont irodájában hoznának létre közösségi tereket, valamint fesztiválokon és rendezvényeken tartanak előadásokat a megcélzott 12-35 éves korosztálynak. Az eddig kiért közbeszerzések alapján viszont több száz millió forintot fizethettek ki furcsa és túlárazott megbízásokra – derült ki Hadházy Ákos, az LMP társelnökének csütörtöki 25. jubileumi korrupcióinfóján.

Félmilliárdba került az utált menzareform népszerűsítése

Félmilliárd forintot költöttek arra a kommunikációs kampányra, aminek a botrányt kavaró menzareformot kellett népszerűsítenie. Csak a Debreceni Egyetem majd 400 milliót kapott, ebből készült többek közt olyan reklámfilm, amiben azt tanácsolják a gyerekeknek: legyenek türelmesek magukkal, mert pár nap alatt megszokják a sótlan menzakaját. A közétkeztetésben részt vevők jelentős része nem is hallott a kampányról.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>