Intézmények: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Érik a vasúti privatizáció terve, a NER-milliárdosok pedig már dörzsölhetik a tenyerüket
Az autópálya-üzemeltetéshez hasonlóan koncessziós megoldással vonhat be tőkét a kormány a vasútfejlesztésbe. A vasút magánosítására készült ötletbörzének egy szűk kör lehet a nyertese.
Hernádi Zsolt
Lázár János
Mészáros Lőrinc
Szalay-Bobrovniczky Kristóf
Tiborcz István
Alstom
Dunakeszi Járműjavító Kft.
Építési és Közlekedési Minisztérium
Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt.
GYSEV Cargo Zrt.
Magyar Vagon Invest Zrt.
MÁV
MÁV Vagon Kft.
MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
PETROLSPED KFT.
Raaberbahn Cargo GmbH.
Strabag Vasútépítő Kft.
Talgo
V-Híd Zrt.
Waberer’s International Nyrt.
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hitelezés
jármű / gépgyártás
klientúra
koncesszió
privatizáció
rokonok
tőkealap
vasút
Afrika
Ausztria
Ázsia
Egyiptom
Európa
Kína
Magyarország
Oroszország
Spanyolország
A nagy autópálya-koncesszió: Lázár János és Rogán Antal egymásra lesz utalva
Mészáros Lőrincék 35 évre elnyerték a nagy sztrádakoncessziót. A történet körül rengeteg kérdés merült fel. Ahogy megy előre az idő, kezd körvonalazódni a projekt pár eleme. Sőt, a győztesek már a banki finanszírozást is próbálják szervezni. Eközben a koncessziót felügyelő Rogán Antal mellett már Lázár János építési és beruházási miniszternek is lett feladata. Néhány furcsaságra szeretnénk rávilágítani.
Találatok: [2] Oldalak: 1