Intézmények: |
|
Személyek: |
Mészáros Lőrinc
Lakóházat, parkolót, autókereskedést is kiüríttetne Lázár János minisztériuma a Déli Körvasút miatt
Újbuda önkormányzata pontokba szedte, miért ellentétes a hatályos környezetvédelmi engedéllyel, amire az Építési és Közlekedési Minisztérium, valamint Mészáros Lőrinc cége, a V-Híd készül.
Az állam fejleszt, Mészáros Lőrinc profitál Hévízen
Új állami cég alakult a a Hévízi Tófürdő felújítására. Ez jól jön a felcsúti százmilliárdos ottani szállodáinak.
Érik a vasúti privatizáció terve, a NER-milliárdosok pedig már dörzsölhetik a tenyerüket
Az autópálya-üzemeltetéshez hasonlóan koncessziós megoldással vonhat be tőkét a kormány a vasútfejlesztésbe. A vasút magánosítására készült ötletbörzének egy szűk kör lehet a nyertese.
Hernádi Zsolt
Lázár János
Mészáros Lőrinc
Szalay-Bobrovniczky Kristóf
Tiborcz István
Alstom
Dunakeszi Járműjavító Kft.
Építési és Közlekedési Minisztérium
Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt.
GYSEV Cargo Zrt.
Magyar Vagon Invest Zrt.
MÁV
MÁV Vagon Kft.
MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
PETROLSPED KFT.
Raaberbahn Cargo GmbH.
Strabag Vasútépítő Kft.
Talgo
V-Híd Zrt.
Waberer’s International Nyrt.
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hitelezés
jármű / gépgyártás
klientúra
koncesszió
privatizáció
rokonok
tőkealap
vasút
Afrika
Ausztria
Ázsia
Egyiptom
Európa
Kína
Magyarország
Oroszország
Spanyolország
Miért egy tapasztalatlan kínai cég építi a Budapest-Belgrád vasút építését?
Ágh Péter szerint aggodalomra semmi ok, hiszen az alkalmazott gépektől a felhasznált anyagokig mindennek meg kell felelnie az EU-s szabványoknak.
Néhány fidelitasos megmutatta, hogyan kell a NER-ben sokmilliárdos cégbirodalmat építeni
Milliárdos állami támogatások és megrendelések egyengették a Fidelitas egy maroknyi csapatának útját, hogy hat év alatt a nulláról építsen fel egy nagy vállalatcsoportot, háttérben a legfelsőbb politikai körökből érkező mentorokkal.
Áder János
Ihász Attila Zsolt
Mészáros Lőrinc
Mihalovics Péter
Navracsics Tibor
Palkovics László
Seszták Miklós
Szivek Norbert
Takács Szabolcs
Tiborcz István
Tóth Gábor Szilárd
Vagács András
Vermes Gábor
A Városi Nyilvánosságért Alapítvány
Bakony-Balaton Média Kft.
Budapesti Műszaki Egyetem
Editus Befektetési Alapkezelő Zrt.
Energiaügyi Minisztérium
Építési és Közlekedési Minisztérium
Fidelitas Ifjúsági Egyesület
Fidesz
Gardens Property 2023 Kft.
Greenhall Center Kft.
Greenhall Zártkörű Ingatlan Befektetési Alap
Ideona E-Storage Kft.
Ideona Zrt.
Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM)
Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM)
Lake Park Hotel Kft.
Lexan Holding Zrt.
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt.
Magyarország Kormánya
Márvány Vagyonkezelő Alapítvány
MÁV Zrt.
MBH Bank Nyrt.
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM)
Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.
Pannon Egyetem
Pannon Információbiztonsági Központ (PIK)
Pannon Térség Fejlesztéséért Nonprofit Kft.
Széchenyi István Egyetemért Alapítvány
VEHIR.HU
VEMÉV-SZER Kft.
Veszprém Megyei Jogú Város Önkormányzata
Veszprém Vármegyei Kormányhivatal
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
energia
építőipar
EU
hitelezés
ingatlan
klientúra
média
NER HOTEL
önkormányzat
rokonok
támogatás
Budapest
Öskü
Pest megye
Törökbálint
Veszprém
Veszprém megye
Ilyen lesz a Mészáros-féle szuperbank új székháza
Az MBH Bank fiókokat zár be, de az új székház három tornyából kettőt 2026 végére felépítene. Az országos tervtanács még nem engedte át a terveket.
Potom 42 millióba került, hogy az „Érik a szőlő” szóljon a 37-es főút egy szakaszán
Az útszakaszt már tavaly átadták, de csak most derült ki, hogy mennyivel dobta meg a 37-es főút fejlesztésének költségeit az az elképzelés, hogy zenéljen az útburkolat, amikor végighajtanak rajta. Az uniós közbeszerzési értesítőbe feltöltött dokumentum szerint 42,4 millió forintos pluszkiadást jelentett ez a korábban nem tervezett munka. A kivitelező Szíjj László cége, a Duna Aszfalt volt. Magyarországon egyébként ez a második út, ami zenél.
Hiába a bírósági tiltás, dolgoznak Mészáros Lőrinc vasúti beruházásán
A bíróság még januárban függesztette fel azonnali hatállyal a munkálatokat a tervezett Déli Körvasút építési területén, de a V-Híd alvállalkozói ennek ellenére több fát is kivágtak. Három hete egy másik ítélet megsemmisítette a beruházás környezetvédelmi engedélyét, az előkészítő munkálatok mégis tovább zajlanak. Egy kiszivárgott képernyőfotó szerint az építési minisztérium az ítéletek ellenére sem utasította a V-Hidat a munkák leállítására.
Budapest-Hatvan: 160 milliárdot költöttünk erre a vonalra, mégis cammognak a vonatok
120 km/órás sebességre tervezték, Gödöllő és Aszód között mégis 90-nel ballagnak a vadiúj vonatok 8 hónappal az átadás után is. A 160 milliárd forintos projektben nem gyorsult a vonat a tervezett sebességre, a miértekről hallgat a Lázár János vezette minisztérium. Pedig az átadáskor az azóta menesztett Vitézy Dávid arról beszélt: a fejlesztésnek az volt a célja, hogy a szakaszon a vonatok gyakrabban közlekedjenek, az utasok pedig minőségibb körülmények között utazhassanak.
Mészáros Lőrinc cége kispórolhatta a vasbetonból a vasat
A Szabad Európa tudta meg, hogy a MÁV 19 pontos hibalistát küldött a minisztériumnak a vasúti telekommunikációt javító fejlesztés befejezése után. Ezen szerepelt a vasbetonból hiányzó vas is. A közlekedési minisztérium úgy reagált: majd kijavítják a hibákat. A DK feljelentést tett a 60 milliárd forintos megbízatás ügyében.