language

Intézmények:

Euro Publicity Kft. highlight_off
Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Exkluzív: a Mészáros-körnél landolt a Simicska-hagyaték

Az elmúlt két hónapban 52 egykori Simicska-cég indult el Mészáros Lőrinc irányába; ebből 15 már meg is érkezett hozzá, a többi egyelőre a csúcsmilliárdos ügyvédjénél várja sorsa beteljesedését. A Válasz friss kutatásából kiderül: olyan relikviák is a felcsúti lobbihoz kerültek, mint a híres-hírhedt Radóc utcai irányítóközpont, a Mahir nevű hirdetőoszlop-konszern, valamint a Közgép óriásvállalat 70 százaléka. Megtudtuk továbbá, hogy a NER visszafogadta Simicska Lajos egyik legfőbb bizalmasát, a kitiltási botrány sztárszereplőjét, a volt NAV-elnök Vida Ildikót.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Jobban teljesített a Fidesz-körüli médiabirodalom

27,6 milliárdos forgalom mellett 4,8 milliárd forint nyereséget termelt a Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor Fidesz-közeli üzletemberek tulajdoni érdekeltségébe tartozó médiaportfolió.

Már vissza is vonták a BKV reklámtenderét

Ma bocsájtották volna szavazásra a Fővárosi Közgyűlésen a BKV reklámfelületeinek hasznosítására kiírandó közbeszerzés tervezetét, de a délutáni vita után az egyik előterjesztő, György István főpolgármester-helyettes a túl sok felmerülő kérdésre hivatkozva vissza is vonta a tervezetet.

Trükkök a BKV reklámtenderének tervezetében

Ma szavazhat a Fővárosi Közgyűlés a BKV reklámfelületeinek hasznosítására vonatkozó közbeszerzés tervezetének elfogadásáról. Belenéztünk a tervezetbe, van olyan pont, ami korlátozhatja az indulók körét.

Városról városra terjeszkednek Simicska milliárdos reklámcégei

Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.

Csak Simicska-cégek az MTVA tenderén

A Publimont és a Mahir Cityposter indult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderén. A közbeszerzést végül a Publimont nyerte meg alacsonyabb ajánlatával.

Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom

25,7 milliárdos forgalom mellett 3,75 milliárd forintos nyereséggel zártak a Fidesz-közelinek mondott médiavállalkozások 2011-ben.

Simicska-közeli cégeknél hirdet a közmédia

Az MTVA részben teljesítette adatigénylésünket, az átadott szerződésekből kiderül: Simicska-közeli cégek nagyjából száztízmillió forint ellenében vettek részt a közszolgálati média reklámozásában. Ehhez az állami vállalatnak meglehetősen szabadon kellett kezelnie a közbeszerzési előírásokat.
Találatok: [9]  Oldalak:   1