Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Helyek:

Európa highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3332]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Nem mond le az újpesti jobbikos, aki orosz pénzen repült Afrikába választást megfigyelni

Szabó Balázs Közép-Afrikában járt egy választás miatt, ahova egy oroszokhoz köthető szervezet juttatta ki. A politikus párttagságát felfüggesztette a Jobbik, és arra szólította fel, hogy adja vissza a mandátumát.

Oroszokhoz köthető szervezet pénzén ment Afrikába megfigyelőnek a Jobbik újpesti képviselője és egy exjobbikos

Egy Párizsból induló magángéppel utazott Közép-Afrikába választási megfigyelőnek a Jobbik újpesti képviselője, Szabó Balázs, valamint egy, a pártból nemrég kilépett politikus, volt parlamenti képviselő, Samu Tamás Gergő is. A választás, amit megfigyeltek, különösen fontos volt Oroszországnak: a Kreml az elmúlt években szinte a teljes titkosszolgálati arzenálját bevetette azért, hogy komoly befolyást szerezzen az aranyban, gyémántban és urániumban gazdag Közép-afrikai Köztársaságban. Az utat egy olyan, oroszokhoz köthető berlini szervezet fizette, amely lengyel ágon Mateusz Piskorskihoz tartozik. Ő az a lengyel politikus, akit azzal vádolnak, hogy oroszoknak és kínaiaknak kémkedett.

A negyedik leggazdagabb magyar besurran a hadiiparba

Megalakult a német védelmi ágazat egyik legjelentősebb cégének, a Rheinmetall AG-nek a magyarországi leányvállalata, amely nemcsak harcjárműveket gyárt majd Zalaegerszegen, hanem olyan katonai járműveket is, amilyeneket éppen a milliárdos Szíjj László cége importált Törökországból.

Új óriáshitel a TV2-nél, és közben Mészáros Lőrinc is közelebb került a csatornához

A TV2 eddigi műsorgyártója, az IKO tulajdonrészt szerzett a TV2-t – és még számos más kisebb adót – üzemeltető TV2 Média Csoport Zrt.-ben. A tulajdonrésze 24,2 százalék lett. Vida József és Mészáros Lőrinc saját cégeiknek adott a saját bankjukonn keresztül pénzt. Több mint 20 milliárd forintot, de a közpénzen finanszírozott hirdetéseken keresztül az adófizetők állják majd a TV2 és az IKO hiteltörlesztésének egy részét (is). A TV2 már külföldön is terjeszkedik, 5 millió euróért (1,76 milliárd forint) megvették a szlovén Planet TV-t, így akár az is lehet, hogy a külföldi terjeszkedésre kell ez a hatalmas összeg.

Nem látni a Budapesti Erőmű új tulajdonosát a "panamázó" offshore cégek sűrűjében

A máltai bejegyzésű Apium Media Holding kézbesítési megbízottja Habony Árpád grúz barátainak egyike, és a cégvezetők is ismert Fidesz-közeli körökből kerülnek ki.

Miért vett meg Magyarország 3 milliárd forintért egy üzletileg nem túl acélos szlovén fürdőt?

A lendvai termálfürdő alig termel profitot, a magyar állam mégis megvette, magyarázatot pedig nem ad az ügyletre.

Másfél év alatt már tényleg sikerült megvenni egy kikötőt és egy kádert is találtak mellé

A Heves Megyei Közgyűlés volt alelnöke fogja üzemeltetni az új trieszti kereskedőházat. Másfél év után a kikötővásárlást is majdnem sikerült már lezárni. Közben Orbán Viktor újra szemet vetett a szlovéniai Koperre.

Magyar közpénzekből készül a Fidesz amerikai kampánytanácsadójának angol nyelvű híroldala

A regionális ambíciókat dédelgető, nemzetközi V4NA hírügynökség elegánsabb rokona a Remix című, angol nyelvű hírszájt, amerikai kampánytanácsadó tulajdonossal, és magyar állami pénzekkel a háttérben. A Remix tulajdonosa mögött az amerikai republikánusok több évtizedes Fidesz-barátságának története húzódik: az amerikai jobboldal tanácsadói a rendszerváltás óta jelen vannak a párt körül, az 1990-es években ők hozták be a modern marketing-technológiákra, például az adatbázisépítésre épülő kampánymódszereket, és ők találták ki a Fidesznek a jobbközép pártok összefogását, a “polgári szövetséget” célzó, azóta rendkívül sikeresnek bizonyult stratégiát is.
Találatok: [3332]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>