language

Személyek:

Fellegi Tamás highlight_off

Intézmények:

Szerencsejáték Zrt. highlight_off

Fellegi Tamás

Fellegi Tamás László (Budapest, 1956. január 7. –) magyar jogász, politológus, üzletember, a második Orbán-kormány nemzeti fejlesztési (2010–2011), ezután pedig 2012. június 1-jéig az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli minisztere. 1996 és 2000 között a MATÁV Rt. ágazati igazgatója, majd a szabályozói ügyekért és kormányzati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese, Budapest 2024-es olimpiai és paralimpiai pályázatának volt nagykövete.

Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. 100%-os állami tulajdonban lévő, budapesti központtal működő gazdasági társaság. A vállalat Magyarország egész területén kizárólagos joggal forgalmaz sorsolásos játékokat és sorsjegyeket, emellett engedéllyel rendelkezik a bukmékeri típusú sportfogadás, valamint távszerencsejáték szervezésére is.

A Szerencsejáték Zrt leányvállalata, a Szerencsejáték Service Nonprofit Kft. által kiosztott támogatások és nagyértékű szerződések kedvezményezettjei jelentős arányban kormányközeli szervezetek. Kifizetési listájukon találjuk meg például az MTÜ-höz köthető Magyar Turisztikai Szövetség Alapítványt, a Szövetség a Nemzetért Alapítványt, illetve a békemeneteket szervező CÖF alapítványát, a Civil Összefogás Közhasznú Alapítványt.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Kuna Tibor cégei a Szerencsejáték Zrt.-nél is jól teljesítenek

Üzleti titokra hivatkozva nem adta ki a Szerencsejáték Zrt. az Átlátszó közérdekű adatigénylésére a Hungaro Control Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt.-vel 2016-ben megkötött szerződéseit, pedig az adófizetők forintjait állami cégnél költötte el. Szerkesztőségünk pert indít a kontraktus kiadásáért. A Szerencsejáték egyébként legszívesebben a kormányzat által igen kedvelt Kuna Tibor kommunikációs cégeinél költi el a pénzét: mintegy 10 milliárd forint értékben kötött szerződést a Trinity Communications Kft.-vel és a Young and Partners Kft.-vel.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.
Találatok: [2]  Oldalak:   1