language

Intézmények:

Fidesz highlight_off

Személyek:

Rákay Philip highlight_off

Rákay Philip

Rákay Philip (eredeti neve Rákay Kálmán, Miskolc, 1972. március 10. –) magyar médiaszereplő, televíziós műsorvezető. 2002-től a Hír Tv munkatársaként dolgozott. 2011. január 1-jétől 2015. március 14-ig a közmédia M1 csatornájának felügyelője, intendánsa, később az MTV Zrt. vezérigazgató-helyettese. Nős, felesége Wieber Orsolya asztrológus, könyvkiadó, a Fidesz állandó tanácsadója. Politikai elköteleződését sosem rejtette véka alá, korábban a Fidesz-rendezvények házigazdája volt.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Csak fizetésekre 777 milliót költött tavaly az Alapjogokért Központot működtető cég

Ha csak az alkalmazottakra ment volna el a pénz, a 37 dolgozó fejenként és átlagosan annyit keresett volna, mint egy államtitkár: havi bruttó 1,75 milliót. A például megbízási díjakat is tartalmazó személyi juttatásokra egyre többet költenek az Alapjogokért Központnál: tavaly már a kiadások 65 százalékát ez vitte el. De van is miből, hiszen évente milliárdokhoz jutnak állami pénzből.

A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?

Most egyeztetnek az ellenzéki pártok arról, hogyan lehetne a Fidesz kampánymódszerét lemásolni úgy, hogy az mindenben szabályos legyen. Csakhogy a Fidesz módszere mögött rengeteg pénz is van: csak a Megafon 600 millióból hirdet a Facebookon, az ellenzék egy jóval szerényebb büdzséből veheti fel a versenyt.

A kormánypárti Facebook-különítmény arcai, akikre százmilliók mennek el

A kormánypárt fontos fegyverei lehetnek a kampányban a Megafon Központ influenszerei, akikbe már most több mint félmilliárd forintot invesztáltak. A beszélő fejek a kormány narratíváját visszhangozzák, és arra is jók, hogy még inkább elmossák a tény és vélemény, valamint a politikai szereplők és média közti határokat. Kérdés, hogy közlendőjük a Fidesz-tábor összerázásán kívül alkalmas-e arra, hogy megszólítsa a bizonytalanokat.

Lázár-közelbe került a korábban az önkormányzat által pénzelt hódmezővásárhelyi Rádió 7

Sajtószabadságért kiáltott a Rádió 7, pedig 16 évig a hódmezővásárhelyi önkormányzat pénzelte benne a róla szóló előre egyeztetett híreket. Mindezt havi nettó 540 ezer forintért. Azután lett fontos a szabadság, hogy Márki-Zay Péter felmondta a szerződést. Égető Gyula gyorsan el is adta Fidesz-közeli embereknek a rádiót.

6,4 milliárdot költöttek két év alatt a frakciók

A 444.hu kikérte és megkapta az országgyűléstől a parlamenti frakciók által 2011-2013 között kötött 1542 darab, 5 millió forint alatti szerződés listáját, melynek érdekességeiről a múlt héten bőven beszámoltak.

Budai Gyula: Ez a van rajta sapka, nincs rajta sapka esete

Budai Gyula a HM ingatlaneladásait vizsgálja, de csak az elmúlt nyolc évben. Pedig katonakorában ő maga is vett egy HM-ingatlant. A Népszabadságnak adott interjúban elmagyarázza, mi a különbség az ő és a szocialista vezetők esete között. Megtudhatjuk azt is, miért nem nyomoz Rákay Philip, Papcsák Ferenc vagy Meggyes Tamás ügyei kapcsán.

Frei, Pálffy, Farkasházy, Rákay, Bayer – mi a közös bennük?

Senkit nem lep meg, ha kiderül, hogy egy közéleti személyiség politikai kapcsolataiból előnyt kovácsolt. Azon sem döbbenünk meg, ha valaki annak ellentétét teszi, mint amit korábban mondott. Többnyire a szereplők sem feszengenek. Még akkor sem, ha okuk lenne rá.

Várhegyi-tanácsok nélkül Erzsébetváros?

Hivatalán keresztül cáfolta Vattamány Zsolt, Erzsébetváros fideszes polgármestere azt a hírt, miszerint az önkormányzat új vezetése - több jobboldali irányítású városhoz hasonlóan - szerződést kötött Várhegyi Attila volt pártigazgató cégével.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>