Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Fővárosi Gázművek Rt. highlight_off

Lapok:

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Találatok: [2]  Oldalak:   1

Fizetővendégek - Milliókért adtak el interjúkat a Nap-keltében

Több millió forintot fizettek ki fővárosi közműcégek Gyárfás Tamás médiavállalkozásának, az St. Plusz Kft.-nek azért, hogy stúdióbeszélgetésen vehessenek részt a Nap-keltében – tudta meg a hvg.hu.

Közművek és köztévé - Gyárfás a Nap-kelte elleni „sorozatról” ír

Gyárfás Tamás producer azt állítja, nem sért semmilyen rendelkezést, hogy közműcégek évekig milliókkal szponzorálták a vállalatok vezetőivel készített interjúkat az MTV reggeli műsorában, s ezt az adások egyikében sem jelezték.
Találatok: [2]  Oldalak:   1