language

Akták:

Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi highlight_off
Kvótareferendum kommunikációja highlight_off

Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

2015. szeptember 30.-án a főváros rendkívüli felmondással megszüntette a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó MAHIR Cityposter Kft.-vel kötött szerződését. A beterjesztő, Kocsis Máté szerinte „jó erkölcsbe ütköző" a még 2006-ban kötött kontraktus. Akkor egy baloldali és egy jobboldali reklámcég kapott kedvező feltételekkel plakáthelyeket: a MAHIR azonban az Orbán-Simicska konfliktust követően kegyvesztett lett. Az Intermédia Kft.-vel (jogutódja a JCD Zrt.) kötött hasonló
kontraktust viszont változatlanul fenntartanák (az utódcég azóta a jobboldalhoz sorolt).

Kvótareferendum kommunikációja

Kvótareferendum kommunikációja

2016. október 2-án népszavazást rendeztek Magyarországon, aminek a kérdése: „Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”. A referendum lebonyolításának költségei mellett jelentős összegek mentek el kommunikációra is, a kormány már nyár óta folyamatosan kampányol a nemleges válasz mellett. Az Átlátszó cikke szerint a teljes kormányzati kampány 17 milliárd forintba került. Feltűnő aránytalanság, hogy a hivatalos adatok szerint kilencszer annyi pénz ment a kvótaellenes népszavazási kampányra, mint a Fidesz-KDNP 2014-es parlamenti választási kampányára.


 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

Soha ilyen sötét éve nem volt a szabad sajtónak Magyarországon

Mióta plurális média működik Magyarországon, minden kormány elemi kötelességének érezte, hogy maga alá gyűrje, felvásárolja, vagy ha ez nem ment, minden rendelkezésre álló eszközével nyomassza a politikai sajtó egy részét, és a benne dolgozó újságírókat. A miniszterelnök hirtelen szócsövek és támogatók nélkül találta magát, úgyhogy gyorsan magas sebességbe kapcsolta a médiagépezetet.
Találatok: [1]  Oldalak:   1