language

Helyek:

Szeged highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [306]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Szeged a gazdáktól elvett földeket 17-szeres áron adja tovább a kínai autógyárnak

Még meg sem száradt a tinta az Átlátszónak nyilatkozó gazda kisajátítási szerződésén, a kormányhivatal is megkapta a felhívást, hogy engedélyezzen előkészítő munkákat a magánterületen. A szegedi önkormányzat január végén szerződött a BYD-vel, mintegy 300 hektárra, hogy a város mellett épüljön meg a kínai autógyár. A gazdák kikérték a szerződést, amiből kiderül, hogy az önkormányzat 17-szer többet kap a földekért, mint amennyit a gazdáknak fizet, a Pick volt területeit viszont beszerzési ár alatt adhatja tovább a város a gyárnak.

Szállodákba fektet a magyar katolikus egyház, az állam meg pénzeli

A Magyar Katolikus Egyház több egyházmegyéje és rendje indított szállodaberuházást az elmúlt években, méghozzá állami pénzből

Állami pénzből izmosodik a katolikusok hotelüzletága

Öt szállodára összesen 12,1 milliárd forintot költhetett a katolikus egyház az utóbbi pár évben az állam pénzéből. A főegyházmegyék a wellness-szállodától a sporthotelig több területen aktívak a vendéglátásban, és bár közpénzből üzletelnek, a nyilvánosságot nem szívesen tájékoztatják a részletekről.

Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít

Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.

Irdatlan tőkével megalakult a kínai BYD új magyar cége

A Szegeden elektromos autók gyártására készülő vállalatot január 8-án egyelőre komáromi székhellyel jegyezte be a tatabányai cégbíróság.

Tételesen bemutatjuk, mennyi állami támogatást kaptak az autó- és akkugyárak

Átlagban elmondható, hogy az autóipari befektetések ötödét az állam állja.

A Szegedre készülő kínai BYD-et érintő EU-vizsgálat indult az állami támogatások miatt

A kínai elektromos autókat jellemzően 20 százalékkal olcsóbban kínálják, mint az EU-ban gyártott modelleket.

A keleti nyitás legnagyobb durranása Botka László ellenzéki fellegvárának jutott

Nem akárhol épülhet meg a keleti nyitás eddig legnagyobb presztízst hozó beruházása, az ellenzék fellegvára adhat otthont a Teslát is előző kínai e-autó-gyártónak, a BYD-nek. Cserébe Botka László polgármester városa pont úgy viselkedik, ahogy a fideszes települések.

BYD kínai elektromosautó-gyár: Csányin kívül még senki sem adta el a földjét Szegednek

Régészetre, műszaki tanácsadásra, talajvédelmi tervre már költött a város, földeladásra viszont eddig csak a Pick Szeged Zrt. állt rá. Ahogy megírtuk, Szeged közel 90 millió forintos hektáronkénti árat fizet Csányi Sándor OTP-vezér földjeiért, miközben szántókért sajtóhírek szerint mindössze 3-4 milliót kínál.

Szijjártó bejelentette: tényleg Szegeden épít elektromosautó-gyárat a kínai BYD

Pénzt is ad a kínaiaknak a kormány, de a külügyminiszter azt még nem közölte, mennyit. Botka László polgármestere közölte: akkugyártást, vegyipari tevékenységet nem végez a BYD, de ebből a gyárból látja majd el autókkal egész Európát.
Találatok: [306]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>