language

Kulcsszavak:

autópálya highlight_off

Lapok:

G7

A G7 egy 2017-ben indult online gazdasági hírmagazin. Kiadója a G-7.hu Nonprofit Zrt., vezérigazgatója Szentkirályi Balázs. A lap főszerkesztője Kasnyik Márton. Újságírói között jelen vannak többek között volt HVG-s, 444-es, portfolio-s, indexes újságírók és a Magyar Nemzet korábbi munkatársak is. A lap partnere a 24.hu, így a cikkek egy része mindkét portálon eléhető. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival

Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.

700 milliárd forintot kereshetnek Mészárosék az autópálya-koncesszión

Négy hónap alatt kockázat nélkül jutott többmilliárdos extrapofithoz a Szíjj-Mészáros páros az autópályák üzemeltetésén.

Így futott versenyt a százmilliárdokért Mészáros Lőrinc, Szíjj László és Orbán Viktor túravezetője

A 2010 és 2022 között legtöbb nyereséget termelő tizenöt építőipari cég közül négy Mészáros Lőrincé, de van két vállalat, amely külön-külön is 100 milliárd feletti összesített profitot hozott össze.

Felháborító az ezer milliárdos extraprofit a multiknál, Mészároséknál örvendetes

Megnézheted, melyik autópályákon keresnek majd akár ezer milliárdot is Mészárosék

Nem került be a teljes gyorsforgalmi hálózat a koncessziós csomagba, de az még tovább bővülhet, és nagyobb profitot termelhet a sokat kritizált ppp-s sztrádáknál is.

Átadták a Simicska-Orbán háború és a túlárazás szimbólumává vált autóutat

A kormány addig védte az M4-es Szolnok körüli költségeit, amíg Simicska Lajos nem kezdett el telefonálni 2015. február 6-án. A félbemaradt szakaszt most adták át, és összességében még drágább lett.

Az úthálózat legjobb részét passzolja le a kormány 35 évre, a tönkrement utak maradnak az állam nyakán

A gyorsforgalmi tender generációnyi időre bebetonozott nyertese annyi bevételre számíthat 2057-ig, mint az államosított nyugdíjpénztári vagyon.

Négy szerződéssel annyit dobott ki az állam, mint a nyugdíjpénztári vagyon

Számításaink szerint 2853 milliárd forinttal járt volna jobban az ország, ha az M5-ös és M6-os autópályánál PPP-szerződések helyett inkább hitelt vesznek fel.
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>