Lapok: |
|
Intézmények: |
Találatok: [8] Oldalak: 1
Bécsben főpályaudvar is kijött annyiból, mint amennyiért Budapesten Mészáros Lőrinc pár kilométer vasutat fejleszt
Nemzetközi példák alapján nehéz belátni, miért kerül annyiba a Déli Körvasút egyik szakasza, mint amennyit az állam a teljes magyar vasúti rendszerre költ egy évben.
Belgrád-Budapest vasútvonal
Mészáros Lőrinc
Vitézy Dávid
A-Híd Építő Zrt.
Budapesti Fejlesztési Központ
Duna Aszfalt Zrt.
Híd-Tám Kft.
Közgép Zrt.
MÁV FKG Kft.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
V-Híd Vagyonkezelő Kft.
V-Híd Zrt.
építőipar
gazdálkodás
infografika
klientúra
közbeszerzés
közlekedés
túlárazás / pénznyelő
vasút
Budapest
Az új paksi Duna-híd 92 milliárdért nem csak drága, de nagyrészt szükségtelen is
Minden szám arra utal, hogy a brutálisan megdrágult építkezés nem racionális közlekedésfejlesztési megoldás, és még veszteséget is termel majd az országnak.
Simicska ment, Szíjj László jött, közel háromszorosára drágult az autópálya-építés
Az évtized elején még nagyjából egymilliárd forintból is ki lehetett hozni egy kilométer olyan sztrádát, ami manapság már több mint három milliárdba kerül.
Mészáros Lőrinc 54 milliárdért épít vasutat a BMW-gyárhoz, nem lesz elég az erre félretett pénz
Elég magas fajlagos költséggel épít vasutat a BMW-gyárnak a felcsúti milliárdos V-Híd nevű cége. Közben újra állami munkát nyert Simicska Lajos egykori cége, a Közgép.
Simicska Lajos pénzgyára adja a referenciát Mészároséknak
A székesfehérvári félkész gyalogos felüljárót három éve nem sikerül befejezni. Talán majd most, miután még jobban elszállt a költsége.
Orbán-Simicska háború
Mészáros János
Mészáros Lőrinc
Simicska Lajos
Híd-Tám Hídépítési Fővállalkozó
Közgép Zrt.
Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
V-Híd Zrt.
állami/önkormányzati szerződések
építőipar
klientúra
közbeszerzés
rokonok
túlárazás / pénznyelő
útépítés
vagyonosodás / vagyonnyilatkozat
Fejér megye
Székesfehérvár
Milliárdos szabálytalanságok, amelyeket a kormányzat szerint is nehéz lesz kimagyarázni
A kormány számára készített jelentés szerint az Európai Bizottság által kritizált projekteknél nehéz lesz elkerülni a több tízmilliárdos korrekciót.
Esztergom-Budapest vasútvonal
dr. Bajkai István
Gulyás Gergely
HE-DO Kft.
Miniszterelnökség
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
SBGK Ügyvédi Iroda
2014-2020-as uniós ciklus
állami/önkormányzati szerződések
bírság
EU
hirdetés
kiszervezés
közbeszerzés
összeférhetetlenség
pályázat
PR
támogatás
tanácsadás
útépítés
vasút
Egy osztrák cégnek nem megy, Mészáros Lőrincék 60 milliárdért gyürkőznek neki
Bármilyen meglepő is ez, de kevés olyan nagy üzlet van manapság idehaza, mint az állami vasúti műszaki-informatikai beruházások. A legújabb példa erre a rádiókommunikációs rendszer (GSM-R) kiépítésének második üteme, amelynek tenderét az R-Kord Építőipari Kft., valamint az i-Cell Mobilsoft Zrt. közösen nyerte el 58,86 milliárd forintos ajánlatával. A munka értékét eredetileg ennél harmadával kevesebbre, 39,15 milliárdra becsülte a kiíró Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Újabb nagy lépést tett a nemzetközi terjeszkedésben a Mészáros és Mészáros
Belép a szlovák piacra Mészáros Lőrinc cégbirodalmának legfontosabb vállalata, a Mészáros és Mészáros Kft. (M&M). A társaság tulajdonosai (a felcsúti polgármester és felesége) júliusban döntöttek egy fióktelep alapításáról északi szomszédunknál, és nem is húzták sokáig az időt: még ugyanebben a hónapban létre is hozták az új szervezeti egységet, az Esztergomtól 30 kilométerre található Zselíz (Želiezovce) központjában. Szlovákiában azóta már bejegyezték az egységet a cégbíróságon is.
Találatok: [8] Oldalak: 1