Lapok: |
Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan
Mészáros Lőrinc és Szíjj László két legfontosabb vállalatának saját tőkéje úgy nőtt durván a nyolcvanszorosára 12 év alatt, hogy közben 130 milliárdot kivettek a cégekből.
Mostantól biztosan nem Orbán kötélbarátja felügyeli a lakásod
Eladta egyik meghatározó biztonsági cégét Garancsi István. A tranzakcióval a piac lényegében kétszereplőssé vált, ráadásul a két óriáscég más-más szegmensekben aktív.
1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta
A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.
Balásy Gyula
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Magyar Péter
Rogán Antal
Affiliate Network Kft.
Diákhitel Központ Zrt.
Lounge Design Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Network 360 Kft.
New Land Media Kft.
Trinity International Communications Kft.
Young & Partners Kft.
állami/önkormányzati szerződések
hirdetés
klientúra
közbeszerzés
rendezvényszervezés
A külsős költségek ötödét a Rogán-féle kommunikáció vitte el a Diákhitel Központnál
Magyar Péter vezérigazgatói kinevezése után jelentősen csökkent a kommunikációs szerződések értéke.
Hova tűnik a pénz, ha tényleg mindent hatszorosan túláraznak Rogánék?
Miután Magyar Péter három-hatszorosan túlárazott állami kommunikációs költésekről beszélt, megnéztük, mennyi extraprofitja van az érintett cégeknek, és mi lehet a pénz útja.
A NER-en belülről érkezett megerősítés a Tiborcz-vagyonról
A G7 és más független lapok olvasói számára eddig sem voltak ismeretlenek Tiborcz István gyarapodásának részletei, az állami pozíciókból távozó Magyar Péter ezek közül többet is megemlített.
Elfelejtett szólni a versenyhivatal, hogy Mészáros Lőrincé lehet a 40 milliárdos cég
Úgy tűnt, hogy vizsgálódhat a Mészáros-csoport egy felvásárlásánál a GVH, de kiderült, hogy csak adminisztratív ok miatt nem tették közzé a pozitív döntést.
Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival
Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.
Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít
Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.
“Szépnek szép a beruházás, csak a város nem élhető”
A világszinten különleges Mezőhegyes látványos lenyomata az újkori magyar történelemnek. De miért pont ott a legkevésbé népszerű a Fidesz a környéken, ahova ömlik a közpénz?