Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Győri Tibor highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [38]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Nettó 5 milliárdért szondázza a sajtót 3 évig a kormányközeli médiafigyelő

A Mráz Ágoston Sámuel vezette Observer Budapestet megvásárolta a Nézőpont Csoport, Orbán Viktor egyik bizalmasának, Győri Tibornak az érdekeltsége. Győri korábban Habony Árpád üzlettársa volt, és nem először kap milliárdos állami megbízást. (összesen bruttó 6,35 milliárd forint) összegű szerződést kötött a kormány nevében eljáró, Palkovics László vezette Innovációs és Technológiai Minisztériummal. A február 17-én létrejött szerződés alapján az Observer Budapest 2020 és 2022 között, 36 hónapon át médiaszemlézést, médiakutatást és médiaelemzést végez az Orbán-kormány számára. (összesen bruttó 6,35 milliárd forint) összegű szerződést kötött a kormány nevében eljáró, Palkovics László vezette Innovációs és Technológiai Minisztériummal. A február 17-én létrejött szerződés alapján az Observer Budapest 2020 és 2022 között, 36 hónapon át médiaszemlézést, médiakutatást és médiaelemzést végez az Orbán-kormány számára.

1,3 milliárdért figyeltetik a sajtót Orbán volt tanácsadójának cégével

2019-ben is folytatja kormányzati médiamonitoring szolgáltatását a Médianéző Kft. – ez derül ki abból a szerződésből, amelyet a Közbeszerzési Hatóság honlapjára töltöttek fel. A Nézőpont Intézet alá tartozó cég 1,3 milliárd forint plusz áfáért (bruttó 1,7 milliárd forintért) végez sajtófigyelést és kutatást az idén.

Orbán nem viccel: szerinte közérdek, hogy létrejöjjön a fideszes propagandabirodalom

Csak két év alatt 762 millió forint közpénzt hirdettek el a Habony-médiában az Erzsébet-utalványokkal

Két éve írtunk először cikket arról, hogy mennyi közpénz ömlik Habony Árpád médiacégébe, azaz a Lokált, a lokal.hu-t és a 888.hu nevű propagandakiadványokat készítő Modern Media Groupba.

Médiafigyelésért fizet 8,3 milliót a Fidesz

Boros Bánk Levente neve nem cseng ismeretlenül a tévénézők számára, a politikai elemző gyakori vendég a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló csatornákon. Jól indult az év a számára: a parlamenti Fidesz-frakció 8,3 milliós szerződést kötött az általa irányított céggel, a Nézőpont Kft.-vel.

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.
Találatok: [38]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>