language

Lapok:

Heti Válasz highlight_off

Kulcsszavak:

kémkedés highlight_off

Heti Válasz

A Heti Válasz Magyarországon 2001 és 2018 között megjelenő hetilap volt, melyet a budapesti székhelyű Heti Válasz Lap- és Könyvkiadó Kft. adott ki. A kormány 2000. szeptember 19-én kelt rendeletével, 100 millió forint kezdőtőkével létrehozta a Természet- és a Társadalombarát Fejlődésért Közalapítványt (TTFK), amelynek fő feladata egy új politikai hetilap létrehozása volt. Ennek keretében alapította a TTFK a Heti Választ. Első száma 2001. április 13-án jelent meg. Az eladott példányszámot jelentősen megemelte, amikor Orbán Viktor 2002-es országgyűlési választás kampányában - más lapok mellett- a Heti Választ is megemlítette az általa ajánlott sajtótermékek között. A kormányváltás után a közalapítvány állami támogatása jelentősen visszaesett, ezért a kuratórium 2003. január 16-i ülésén döntött a kiadó eladásáról. 2004 áprilisában a Sasliget Tanácsadó Kft vásárolta meg a kiadót 5 millió forintért. 2008. december 16-án a Lantos Csaba érdekeltségébe tartozó addig 25%-os tulajdonrészt birtokló Csemgandó Kft. szerezte meg a lap tulajdonjogát. Az addig 75%-ot birtokló Csák János, Kékessy Dezső és Szabadhegy Péter a szerkesztőbizottság tagjai lettek. 2009. szeptember 2-án a Csemgandó Kft. továbbadta a kiadót az Infocenter.hu Média Befektetési Zrt.-nek, amely 51%-ban Fellegi Tamás médiavállalkozóé, 49%-ban a koppenhágai székhelyű DEFAP Enterprises ApS nevű kockázatitőke-társaságé volt. 2010 májusában, miniszteri kinevezése után Fellegi eladta az Infocenterben lévő tulajdonrészét Stumpf István volt kancelláriaminiszternek és Nyerges Zsoltnak. 2013-tól az Infocenter.hu Média Befektetési Zrt. mellett a MAHIR Magyar Hirdető Zrt. (Simicska Lajos érdekeltsége) is tulajdonosa volt. Miután Simicska megvált médiaérdekeltségeitől, Borókai Gábor főszerkesztő 2018 júniusában bejelentette, hogy a nyomtatott lap kiadása a 2018. júniusi 7-i lapszámmal megszűnik és csak az online-változat folytatódik, augusztusban azonban Borókai lemondott és a valasz.hu oldal frissítése is megszűnt. A Heti Válasz megszűnése után 2 hónapig online formában elérhető volt az válasz.hu honlapon, majd 2018. agusztusa óta a honlap fenntartása is leállt. A lap újságírói Válasz Online néven indítottak új online lapot.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Állam az államban – Botrány: Gyurcsány tudott erről? – Támadás érhette Magyarországot

Az NBH személyi átvilágításán túl technikai támadás is érhette orosz részről a magyar államot - tudta meg a kémügyről a Heti Válasz. A behatolást segítő Zömök Kft. anno Gyurcsány Ferenc anyósának környezetében, az Apró család kvázi társvállalkozásaként alakult.

Kémeink jelentik - Az NBH-saga új fejezetei

A Gyurcsány-éra titkosszolgálati elitjét nem csak a kémsztori és az Egymásért-csempészbotrány miatt gyanúsítják visszaélésekkel. A katonai ügyészség további két "levadászási" eset kapcsán nyomoz - melyek közül az egyik Orbán Viktorig, illetve szűk családjáig ér.

Ovi és Bajusz: meddig ér a megfigyelési botrány?

Legalább négy olyan ügyben nyomoz a katonai ügyészség, amely a Gyurcsány-korszak titkosszolgálati elitjét érinti. A kémsztori és az Egymásért-botrány mellett további két megfigyelési eset miatt is eljárás folyik. Az egyik Orbán Viktorig, illetve szűk családjáig ér - derül ki a holnap utcára kerülő Heti Válaszból.

Oroszkém-kockák

Lapunk már tavaly két lábon járó nemzetbiztonsági kockázatként azonosította a mostani kémügy csuklyás gyanúsítottját, Püski Lászlót. Úgy tudjuk, Szilvásy Györgyék az általa gründolt Zömök Kft.-vel szűrették volna ki az NBH-ba beépült "fideszeseket". Az orosz érdekű cég titkosszolgálati adatok mellett kormányzati, rendőrségi és repülőtéri információkhoz is hozzáfért.
Találatok: [5]  Oldalak:   1