language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

TV2 Média Csoport Zrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [19]  Oldalak:   1 2   >  >>

Több száz milliárdot vernek el Rogánék propagandára a ciklus végéig

A kormány dicséretét sulykoló kommunikációs gépezet egyértelműen a „baráti” beszállítókat és médiafelületeket részesíti előnyben.

Önti a kormány a TV2 Csoportra a közpénzt

Amit a Mészáros Lőrinc közelébe került TV2 Média Csoport kapott ugyanebben az évben, az hozzávetőlegesen minimum kilencszerese volt az RTL állami pénzének, és több mint 20 milliárd forint volt. TV2 Média Csoport Zrt. listaáron számítva nettó 23,69 milliárd Ft állami reklámbevételre tett szert 2020-ban. Ez jelentős növekedés a 2019-es listaáron számított 19 milliárd forinthoz képest.

Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada

A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.

Még Panamából is ömlik a pénz a kormányközeli médiába

A Fidesz-közeli médiaalapítványba tolt cégbirodalom bevétele a második legnagyobb kiadócég forgalmánál majdnem ötször nagyobb, az Indexénél hatvanszor.

Nemcsak a TV2, a nagy pénzeket hozó IKO és Atmedia tulajdonviszonyai is átláthatatlanabbá válnak

A TV2-t birtokló cégnél, az Abraham Goldmann Zrt.-nél arról határoztak, az eddig csak elektronikusan létező részvényeiket kinyomtatják. Így tulajdonképpen nyom nélkül lehet adni-venni őket, egy ilyen tranzakcióhoz ugyanis nagyjából elég annyi, hogy az értékpapírokon átírják a tulajdonos nevét. Kutakodtunk és kiderült, a változtatás nemcsak a TV2-t érinti, mivel az Abraham Goldmann a tévének műsorokat gyártó IKO Holdingban, valamint a csatorna műsoridejét értékesítő Atmediában is tulajdonos, így ezekre a cégekre ugyanúgy érvényes a megállapítás.

Brutális kormányzati hátszéllel üzletileg már lenyomta a TV2 az RTL-t

Bár a TV2 még nem tette közzé 2018-as beszámolóját, az már most biztosnak tűnik, hogy üzletileg erősebb évet zárt, mint a nagy konkurens RTL. A hivatalos verzió szerint akkoriban Andy Vajna, valójában egy ötvenéves cinkotai nő tulajdonában álló TV2 bevételben már 2017-ben utolérte versenytársát, akkor azonban az RTL-lel ellentétben még nem sikerült nyereséget termelnie. Az előző évben azonban fordult a kocka: a TV2 profitábilis lett, az RTL eredménye viszont veszteségbe fordult.
Találatok: [19]  Oldalak:   1 2   >  >>