Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

HírTv highlight_off

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

HírTv

A HírTV 2003 óta sugározza adását, Magyarország első hírtelevíziója. Az alapítók deklarált célja a nagymúltú nemzetközi hírcsatornák (CNN, SkyNews, BBC) által képviselt műfaj és színvonal meghonosítása volt, de emellett a jobboldal és a Fidesz számára fontos volt egy saját csatorna létrehozása. A televízió partneri viszonyt ápolt a Magyar Nemzettel és a Lánchíd Rádióval egészen azok megszűnéséig. 2018-ig Simicska Lajos volt a tulajdonos. Miután Simicska összeveszett Orbán Viktorral, 2015 tavaszán a Fidesz politikusai bojkottot hirdettek a televízió ellen, így a tulajdonosváltásig nem fogadták el a csatorna meghívásait. Ugyanekkor lemondott a Fidesz-közeli vezetőség és arculatváltás következett. A csatornán ezt követően megjelentek baloldalhoz köthető újságírók, és a tévé elkezdett tudósítani a kormányhoz köthető korrupciós ügyekről. 2018 áprilisban Simicska bejelentette a Magyar Nemzet és a Lánchíd Rádió megszüntetését, finanszírozási okokra hivatkozva, majd nyáron a televíziót is eladta Nyerges Zsoltnak. Nyerges az újra kormánypárti hangvételűvé vált csatornát a kormányközeli médiaholdingnak (KESMA) adta tovább, így ma az Alapítvány a Hír TV Zrt. tulajdonosa. A KESMA nem akart párhuzamosan két hírtelevíziót (HírTV, EchoTV) fenntartani, ezért a két csatorna összeolvadt és HírTV néven sugárzott tovább az Echo Angol utcai székházából. A hírek szerint az átszervezések főként a HírTV korábbi dolgozói körében okozott elbocsátásokat. 

Találatok: [56]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>

Azt már most világos, ki profitálhat a következő konzultációból

Újabb nemzeti konzultáció jöhet - ezúttal az Alaptörvény módosításairól. Azt már most lehet tudni, hogy ennek reklámozásából ki fog hasznot húzni: már csak egyetlen cég maradt talpon, két eddigi kormánykedvencet váratlanul kizártak a kommunikációs hivatal tendereiről. A 25 milliárd forintos megrendelés így teljes egészében Balásy Gyula ügynökségének ölébe hullhat.

Féláron dolgoztak Semjénéknek, Orbán helyettese szerint minden szabályos

Féláron újította fel a Semjén család balatoni nyaralóját egy kereszténydemokratákkal szimpatizáló vállalkozó – ez derül ki az N1TV összeállításából. A televíziónak nyilatkozó Dunagép alapító-tulajdonosa számlákkal igazolta, hogy a felújítás a cégnek nem érte meg. Az N1TV-nek nyilatkozó Győri Imre arról is beszélt, hogy a Dunagép több KDNP-s rendezvényt is kifizetett. Benkovics Antalék például Semjén Zsolt születésnapját is egy dunagépes rendezvényként számolták el 2012-ben, a számlákat pedig visszadátumozták, hogy vissza lehessen igényelni az áfát. Semjén Zsolt szerint minden kifizetés szabályosan történt.

Célpont: Nemesek helyett NER-esek, kiborult a gyermekvédő liga titkára

Világszínvonalú komplexumot alakított volna ki egy gyermekvédő egyesület a felsőpetényi Almásy-kastélyban. A civil szervezet két évvel ezelőtt pályázott, de azóta is csak vár az elbírálásra. Két hete a Hír TV Célpont című műsorából tudták meg: a tervük befuccsolt, mert a kastélyt az állami vagyonkezelő trükkösen, suttyomban inkább egy feltörekvő NER-lovagnak adta.

Elios-ügy: Itt az OLAF-nak írt válasz

Nem reagáltak az Európai Csalás Elleni Hivatal konkrét észrevételeire a hódmezővásárhelyi önkormányzatnál – derül ki a birtokunkba jutott dokumentumokból.

Műemlék hotelt is megszerzett Tiborcz István

Újabb szállodákkal gyarapodott a miniszterelnök vejének vagyona – derítette ki a Heti Válasz. Tiborcz István ezúttal Keszthelyen vett két, a Balatonra páratlan kilátást nyújtó hotelt: a Helikont és a Hullámot, amely ráadásul műemlék épület. A vételár titok, de az biztos, hogy milliárdokat érnek az épületek. Az ügylethez a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó takarék adott pénzt.

3 milliárdért adhatta el a közbeszerzéseken hasító cégét Orbán veje

Csaknem 3 milliárd forintért adta el a miniszterelnök veje 2015-ben a közvilágítási tendereket sorra nyerő Elios Zrt. felét. Erre következtet a cégbírósági adatokból a G7 gazdasági portál. A Tiborcz István tulajdonrészét a kormány kedvenc építőipari cége, a West Hungária Bau Építőipari Kft. vette meg. Az LMP szerint ezek az adatok is azt bizonyítják, hogy, hogy a csalásgyanús közvilágítás-fejlesztésekből a miniszterelnök veje húzott hasznot.

Ketyeg az újabb OLAF-bomba

3,3 milliárd forintot fizethet vissza Magyarország egy újabb OLAF-jelentés nyomán. A vizsgálatban érintett államtitkár szerint ezek jelentéktelen ügyek.
Találatok: [56]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>